Jakakaa parhaat kummilahjaideanne!
Kommentit (7)
Saimme itkuhälyttimet, käyttöä oli joka päivä. Itse annamme syöttötuolin.
Tykkään kummilusikoista. Kehykset ja rasiat on olleet hyödyttömiä meidän perheessä.
Itse annoin vauvakirjan vauvan vanhempien toiveesta. Niitä kannattaa kysellä ja kuulostella vähän, onko jotain käyttötavaraa mitä tarvittaisiin. Lisäksi ostin vähän vaatetta liikkeestä, jota ei Suomessa ole.
Ystäväni pojalla, on n 15 v, Brion isompi puuauto. Pohjaan on porattu laatta jossa on kaikki mitat jne.
Nämä maksavat reilu 50 e.
Poika kertoi on leikkinyt sillä pienenä paljon ja nyt se on ns kotiste-esineenä hyllyn päällä
Riippuu niin paljon perheestä!! Olen ostanut kummilusikoita, kastesormuksia, ensi astioita jne. Mut kivoja on ollut sievä unipussi, jonka sisällä yöpuku. Unipussi on jäänyt sisustukseen ja yökkäri käyttöön. Jäähallissa viihtyvän perheen viidennelle lapselle ostin ristäislahjaksi Peltorit 😀 Oli tykätty lahja ja tuli tarpeeseen.
Itse tykkäsin ihan saaduista vauvan-/lastenvaaatteista, menivät käyttöön. Lapsemme sylikummit antoivat pienen hopeisen valokuvakehyksen - arvostan toki elettä - mutta se ei ole vieläkään ehtinyt käyttöön. Lapsi täytti juuri 3v...