Ihan hyvin lapsen voi laittaa ostoskärryihin
Kai ymmärrätte, että ne kärryt pestään aina päivän päätteeksi. Ne ei siis juuri ehdi likastumaan.
Kommentit (17)
TÄH! never heard . no en kyllä usko . Missä ihmeessä lähi S-markettini kärrynsä kuuraisi ? Alakerran autopesussako? Vai pyyhkiikö henkilökunta ne käsin joka ilta 23:n jälkeen.Täytynee mennä joku ilta katsomaan .
Varmasti joskus työntökahva pyyhitään tms, mutta jokapäiväinen pesu.
Voisko joku kaupassa työskentelevä kertoa lisää
Vierailija kirjoitti:
No ei pestä.
Mutta ihan hyvin voi laittaa mielestäni.
Munkin mielestä.
Tottakai kaikki haluaa että laitat paskaisilla kengillä olevan lapsen kärryyn, johon itse laitat elintarvikkeesi...
Jättäkää ne kakarat kotiin jos on niin vaikeaa laittaa ne siihen istuimeen tai laittaa kävelemään.
Juu ihan hyvin voi laittaa. Itsekin hyppään aina ostoskärryihin, jos en jaksa kävellä ja olen pahalla tuulella. Mieheni sitten minua niissä lykkii, joten ihan hyvin voi lapsenkin laittaa ostoskärryyn.
Tää on kyllä älyttömyyden huippu, että laitetaan se penska sinne paskasine kenkineen ja sitten tulee seuraava asiakas ja laittaa sinne kärryyn ruokia, niitä ruokien pakkauksia kun kukaan ei pese ennen käyttöä, joten ruokaan saattaa joutua sinun lapsesi kenkien pohjista ties mitä.
Monia ällöttää ruokien pakkaukset jo ihan sen takia kun niin moni on niitä hiplinyt, mieti nyt jotain leipäpussiakin, ensin kosket siihen pussiin ja sitten samoilla käsillä otat sieltä sen leivän.
Pahimmassa tapauksessa se leipäpussi on saanut ulostebakteereja jonkun kullannupun kengistä
Ei kyllä pestä enää joka päivä tai viikkokaan! Kun katselen kaupan likaisia ostoskoreja ja kärryjä niin huomaahan tuon! Silloin kun olin nuori, oli kaupatkin puhtaampia! Olen miettinyt, että täytynee ottaa käyttöön vanha kunnon, nuorempana tätimäisenä pitämäni, oma ostoskoppa, esim pärelastu sellainen, niin ei tarvitse laskea ostoksiaan kaupan likaisiin. Kassojen liukuhihnatkin näyttävät välillä saastaisilta, joten olisi parempi, kun ei niillekään laskisi!
Kaupat, parannusta näihin? Saattaisin suosia pienempää kauppaa ihan vain, jos siellä olisi aina puhtaat korit ja likaisen näköisen saisi ojentaa myyjälle!
Ei pyyhitä edes työntökahvoja. Ehkä kerran vuodessa joku muistaa asian, mutta ostoskärryjä ei todellakaan puhdisteta säännöllisesti.
Miksi sitten yleensä isojen kauppojen läheisyydessä on pikapesula, daa!!??
Siksi, että työpäivän jälkeen ne viedään linjastolle pesulaan. Kaupat maksaa pesuyrittäjille, jotta pesulan rakennetaan kauppojen viereen. Monesti sopimuksessa lukee myös, että alustapesu puoleen hintaan!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten yleensä isojen kauppojen läheisyydessä on pikapesula, daa!!??
Siksi, että työpäivän jälkeen ne viedään linjastolle pesulaan. Kaupat maksaa pesuyrittäjille, jotta pesulan rakennetaan kauppojen viereen. Monesti sopimuksessa lukee myös, että alustapesu puoleen hintaan!!
11=ap
Jos 4v heittäytyy keskellä Prismaa "velttovirtaseksi" ja kuopus istuu jo kärryssä niin todellakin säästän kaikkien (omianikin) hermoja ja riisun muksun kengät ja laitan ostosten sekaan karjumaan. Ostokset jatkuvat ja päästään kotiinkin joskus
Toisaalta parempi että ne maailman navat istuvat kärryssä kuin juoksevat pitkin kauppaa repimässä tavaroita lattialle, lähmimässä irtokarkkeja jne.
Ja sitten vielä ihmetellään jotain ymmärrettävästi lisääntyvää lapsiperhevastaisuutta ja tarvetta lapsivapaille juhlille, ruokaravintoloille, hotelleille, lomille... kun jo lähes missä tahansa näkee näitä perheitä jotka ovat törkeitä, röyhkeitä ja äärettömän itsekeskeisiä ja muita häiritseviä. Kukapa fiksutapaisia ihmisiä niin karsastaisikaan.
Toisaalta parempi että ne maailman navat istuvat kärryssä kuin juoksevat pitkin kauppaa repimässä tavaroita lattialle, lähmimässä irtokarkkeja jne.
joskus oon nähny, ku pihalla olevat kärryt suihkutettu painepesurilla, tuskin on kyllä edes viikottaista hommaa. eli en koskaan laita omiani niihin ja katson sivusilmällä paheksuvasti, jos toiset tekee niin (mutta niin, ettei ilmeeni vaan paljasta mitään, koska suomalainen)
No ei pestä.
Mutta ihan hyvin voi laittaa mielestäni.