Voisitko edes loman ajan olla käyttämättä paskaista Kånken-reppuasi?
Saisivat silmä-parkani ja sieluni levätä edes hieman. Oikeasti, jos jotain täytyy kuljettaa niin Siwan kassikin on siihen verrattuna kaunotar.
Kommentit (16)
just pesin sen ja nyt se on valmiina kesäreissuille! <3 <3
Pesu ei auta. Se ei poista sen helvetillistä rumuutta ja vastenmielisyyttä.
t. Kånken-hullu
Kävin lomalla rapakon toisella puolella kahden viikon ajan. Eipä sielläkään saanut rauhaa noilta repuilta. Sinnekin rantautunut tuo villitys.
Vierailija kirjoitti:
Pesu ei auta. Se ei poista sen helvetillistä rumuutta ja vastenmielisyyttä.
t. Kånken-hullu
Sisälläsi on jotain heletillisen rumaa ja vastenmielistä.
Olen aivan rakastunut kånkeniini, minä 40 v äiti-ihminen... varsinkin kun on ottanut likaa pintaansa. Mut paras ominaisuus tuossa on se etät aukeaa kuin matkalaukku. Siksi varmaan niin suosittu. Mikä muu repou noin kätevä?
Heh, mä ajattelin just lähteä kauppaan Jopollani, jalassani Converset, päässäni NY-lippis ja kyllä, selässä keikkuu Kånken. Ikääkin on jo melkein 50 joten pitäiskö nyt hävetä? :)
Reppuni ei ole paskainen ja käytän sitä milloin haluan :) Kannattaisiko vähän löysätä pipoa Kånken-hullu?
Muistatko niitä aikoja kun kaikilla oli Eastpak? Ja sitten tuli ne Dakinet :D. Ne jos mitkä olivatkin rumia reppuja. Itselläni oli vieläpä maastokuvioitu, hyi kamala mutta se oli silloin vähän yli 10 vuotta sitten hieno. Olitko silloinkin raivon partaalla vai onko tämä viha ainostaan tätä yhtä reppua varten?
Olen ensi viikolla loman kunniaksi menossa shoppailemaan, ei ollut aiemmin aikeena mutta ajattelin ostaa uuden kånkenin! On jo yksi mutta haluan varmistaa että on joka säälle ja joka asulle varmasti sopiva kånken <3
9, vihani kohdistuu vain ja ainoastaan (repuista) Kånkeniin.
T. Kånken-hullu
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä ajattelin just lähteä kauppaan Jopollani, jalassani Converset, päässäni NY-lippis ja kyllä, selässä keikkuu Kånken. Ikääkin on jo melkein 50 joten pitäiskö nyt hävetä? :)
Kyllä.
Mutta mulla ei ole lomaa vielä, vasta heinäkuussa.
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Miksi et pese Kånkeniasi? Etkö pese pilluasikaan? Yhdistyvätkö nämä kaksi asiaa mielessäsi? Freud, everyone? Vagina on kassi, reppu on perse? Vittuuni on kallis vagina, mut Hermés se vasta kallis on! Koukussa käsivarrella, silleeeeen ojossa. Mut paskanen Kånken on selässä. Tä.
Sulla selkeesti on kateutta ilmassa, laita osoitteesi niin lähetän sulle noita reppuja joka väreissä :D
Enpä kyllä tule katselleeksi kenenkään reppuja, joten en esim ko. reppuja muista montaa nähneeni.
Kannattaisiko muuttaa ensin omaa asennetta? Muiden vielä tuntemattomien henkilöiden käytöksen muuttaminen on aika mahdoton tehtävä.