Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko minä oikeasti epäköhtelias??!

Mitähä?
08.06.2016 |

Kaverini luona siis olin, kaveri sanoi aikovansa nyt katsoa leffaa, minä en siihen mitään kummoista sanonut, mutta kun leffaa oli mennyt jonkun verran (en sitä itse juuri katsonut.) Ja toinen kaverini linkkasi mulle yhden videon, laitoin puhelimeeni kuulokkeet ja avasin linkin.

Tuo toinen kaverini alkoi raivoamaan kuinka epäkohtelias olen... Hämmennyin hiukan, kaverini siis on 23 ja minä 21..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit.

Vierailija
2/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias * anteeksi typo, käytän puhelinta jossa ei autocorrectia, vain sana-ehdotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi pitänyt tuollaista epäkohteliaana.. Ap

Vierailija
4/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut.

Vierailija
5/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit. Sun ois pitäny häipyä kun hän halusi katsoa leffaa. Se oli vinkki siitä, että sun olis aika mennä kotiin. Lopulta jäit sinne notkumaan ilman, että kaverin seura olisi edes kiinnostanut.

Vierailija
6/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveri se tässä epäkohtelias oli. Ilmoittaa vain alkavansa katsoa leffaa, kun olet hänen luonaan? Kuulostaa sosiaalisesti kyvyttömältä urpolta. Olikohan sillä jotenkin tarkoitus ajaa sinut pois, siksi tökerösti ryhtyi omiin puuhiinsa sinulta kysymättä (vrt. "Tahdotko katsoa kanssani leffaa?).

Vierailija
7/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ja et.

Omituista, että kun joku on kylässä, niin vaan ilmoitetaan, että "minä katson nyt leffaa". Kertoo ehkä siitä, että kyseessä niin hyvä kaveri ettei oikeastaan edes lasketa, että olit kylässä ja siinä vaiheessa taas turhaa kiukuttelua kaveriltasi.

Vierailija
8/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli epäkohtelias. Alkoi katsoa leffaa, eikä seurustellut vieraansa kanssa tai kysynyt, onko ok, jos katsotaan. Vai olitko roikkunut siellä jo liian kauan?

Vierailija
9/13 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis tällä hetkellä ole asuntoa ja saan tämän viikon yöpyä hänen luonaan. Ap

Vierailija
10/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusinkohan oikein? Kaveri katsoi leffaa koneelta/televisiosta, ja sinä hiljaa omaa juttuasi kännykästäsi? Et siis keskeyttänyt hänen leffankatseluaan mitenkään, vai?

Vierailija
11/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko osoittanut kiitollisuutesi, että saat yöpyä hänen luonaan noin pitkään? Ehkä häntä ärsytti jokin yleisesti ja se tiivistyi tuohon.

Minua esimerkiksi ärsyttää kaikki yövieraiden pienet sotkutkin. Kun vastikkeetta teen palveluksen, siitä ei pitäisi koitua minulla normiarkea enemmän harmia ja työtä, esim. siivoamista.

T. laiska ja väsynyt

Vierailija
12/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf....

Vierailija
13/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ap.

Teidän välejä kiristää se, että bunkkaat kaverisi luona. Viikon kestävä vierailu ei ole ihan ok välttämättä kenellekään, mutta toki sulla nyt on pakkotilanne, joten ymmärrän sen, että olet siellä.

Kaverisi itse oli epäkohtelias ilmoittaessaan tuolla lailla, mitä seuraavaksi tehdään. Hän ei kysynyt sinulta, haluatko katsella ylipäätään leffaa, saati juuri kyseistä elokuvaa.

Siksi on minusta enemmän kuin ymmärrettävää, että sinä puuhailet omiasi, jos elokuva ei nappaa. Luet kirjaa, surffaat kännykällä netissä. Kunhan et häiritse sitä toisen elokuvan katsomista.

Oiskohan se kaveri jo rauhoittunut...? Taitaa vähän nolostuttaa eilinen kiukunpurkaus häntäkin. Mitäpä jos lepyttelisit häntä, vaikka et siis itse mielestäni toiminutkaan väärin. Tee vaikka ruokaa tai tuo jotain herkkua. Ja sano, että "mä olen tosi kiitollinen siitä, että siedät mua täällä tämän viikon, ja ymmärrän, että rassaa, kun täällä on vieras näin pitkään. En tahallani loukannut sinua eilen, en vaan ole juuri siitä leffasta kovin kiinnostunut, mutta yritin olla sinua häiritsemättä, anteeksi jos se silti häiritsi elokuvan katsomistasi."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan