Vuokralla asuva viisikymppinen.
Montako kertaa olet elämäsi aikana muuttanut? luuletko saavasi asua nykyisessä vuokra-asunnossasi loppuelämäsi?
Kommentit (10)
Pois lapsuudenkodista opiskelija-asuntoon ja viisi kertaa töiden tai muiden asioiden takia vaihtanut kämppää täällä Helsingissä.
Heti kun pääsen töistä eroon, niin muutan mökille.
Olen muuttanut yli 10 kertaa perhekoon muuttumisen takia. Voin asua vuokralla tässäkin vaikka koko loppuikäni, jos haluan. Nyt kaksiossa - vuosien myötä vaihdellut kaksiosta nelikkoon. Muutama kerta muutettu myös mukavuussyistä. Mitään häätöä ei tietenkään ole koskaan tullut. Yksityisellä olen asunut vain ekassa kämpässä 19-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet elämäsi aikana muuttanut? luuletko saavasi asua nykyisessä vuokra-asunnossasi loppuelämäsi?
Miksi ei saisi asua loppuelämää samassa asunnossa? Kunhan hoitaa vuokran ajallaan.
Olen muuttanut 14 kertaa. Ekan kerran 16v pois kotoa opiskelukaupunkiin.
Uskon saavani asua tässä loppuelämän, ja haluankin asua. Helsingin kaupungin asunto kantakaupungissa. N48v.
4: Jos vaikka vuokra nousee liikaa, tai omistaja myy asunnon, eikä uusi halua pitää vuokralaista.
Vajaa 20 kertaa. Asun tässä muutaman vuoden ja sitten vaihdan pienempään asuntoon. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
4: Jos vaikka vuokra nousee liikaa, tai omistaja myy asunnon, eikä uusi halua pitää vuokralaista.
Siksi ei kannata vuokrata asuntoa yksityiseltä.
T: nelonen
8: Hyvä, kun kerroit, että kaikille on tarjolla kaupungin vuokra-asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
8: Hyvä, kun kerroit, että kaikille on tarjolla kaupungin vuokra-asuntoja.
Tuskinpa se minun vikani on jos asuntoja ei ole. JA aina voi muuttaa sinne missä niitä asuntoja on!
Kolme kertaa aikuisiällä, sitä ennen lapsuuden perheen kanssa 4 kertaa. Luulen.
t 51v.