Eikö nykyajan naiset todellakaan tajua, että työ- ja virkapukeutuminen työpaikoilla (ja varsinkin asiakaspalvelussa!) tulee olla siistiä ja sopivan peittävää
Vapaa-aikananne voitte sitten pukeutua kuinka huoramaisesti itse haluatte ja esitellä vapaasti tissejä ja reisiänne!
Kommentit (14)
Mutta kun minulla on OIKEUS näyttää töissäkin mauttomalta hutsulta niin eihän minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää sitä oikeutta! Muu olisi patriarkaalista naisen alistamista!!!
t. normi AV-mamma
Nyt olet kyllä väärässä.
Silmäniloa pitää aina olla. Peittävä ei pidä olla.
Mutta siisti.
Reisiä? Ei hameen varmaan tarvitse katolilaisia arvoja noudattaa.
Mulla on paksuolkaiminen pellavatunika jossa ei antavaa kaula-aukkoa ja väljät pellavacaprit. Mukavan viileät ja asialliset helteessäkin aspatyöhön.
Naiset saavat pukeutua miten haluavat. Aina valitetaan, että suomalaiset naiset ovat niin miesmäisiä ja epänaisellisia, mutta sitten ei saa näyttää naiselta vaan pitää peittää naisen olemus.
Katselin tänään lounastunnilla maalaritsubuja, jotka sentään vielä malttavat antaa miehiselle mielikuvituksellekin jotain haastetta. Nainen työkamppeissa on tosi sexy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat pukeutua miten haluavat. Aina valitetaan, että suomalaiset naiset ovat niin miesmäisiä ja epänaisellisia, mutta sitten ei saa näyttää naiselta vaan pitää peittää naisen olemus.
Omalla ajallaan saavat. Ketjun pointti ei ole naiselta näyttämäinen vaan mauttomalta näyttäminen.
Esim firman aspassa työnantajalla on kyllä oikeus vaikuttaa siihen ettei työntekijä näytä venäläiseltä katuhuoralta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksuolkaiminen pellavatunika jossa ei antavaa kaula-aukkoa ja väljät pellavacaprit. Mukavan viileät ja asialliset helteessäkin aspatyöhön.
Asiakaspalvelutehtävissä ei sovi olla hihattomissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla ajallaan saavat. Ketjun pointti ei ole naiselta näyttämäinen vaan mauttomalta näyttäminen.
Esim firman aspassa työnantajalla on kyllä oikeus vaikuttaa siihen ettei työntekijä näytä venäläiseltä katuhuoralta.
Mutta jos työntekijä näyttää päivästä toiseen vaikka siltä venäläiseltä katuhuoralta, työnantaja ei ole halunnut vaikuttaa asiaan, eikä työtekijän silloin tarvitse muuttaa tyyliään vaikka miten asiakaspalvelutyössä on. Sinä voit toki sitten mennä asioimaan eri paikkaan.
Eilen lähikaupan pihalla mansikkamyyjänä toimi ehkä juuri ja juuri täysi-ikäinen tyttö, jonka rinnat olivat oikein kunnolla tyrkyllä. Avonainen toppi ja valtava rintavako näkyvillä. Ei ollut edes kuuma päivä, 18°C, joten sään piikkiin ei voi niin vähäistä pukeutumista laittaa... Sääli, miten halvan näköisesti jotkut ihmiset pukeutuvat, jopa töissä.
Sukulainen on aina innoissaan pyrkimässä edustamaan meidän firmaa eri tilaisuuksiin. Huono vaan, kun en oo ikinä nähnyt sitä naista pukeissa. En talvellakaan. Aina on alusvaatteet näkyvissä ja ryntäät tyrkyllä. Ei kiitos meille häntä.
Mitä väliä mitä teillä on päällä, kun teidän päänne sisällä on silkkaa sontaa. Millainen ihminen huorittelee ja vieläpä pukeutumisen perusteella? Ja kun se teitä kuitenkin kiinnostaa, niin voin kertoa, että minusta näkyvät vain kämmenet kaula, ja pää.
Suomalainen nainen on palstalassukan mielestä aina vääränlainen mihinkään kelpaamaton paska, puki päällensä nyt sitten mitä hyvänsä. Vika ei todellisuudessa ole suomalaisissa naisissa (joka palstalassukan mielestä on yksi homogeeninen ryhmä) vaan tässä ko palstalassukassa itsessään. Sitä palstalassukka ei vain itse kykene ymmärtämään. Näin o.
Olen kesätöissä kitkemässä taloyhtiöiden puskista rikkaruohoja.
Ei saa pitää edes helteellä toppia ja shortseja vaan ulkohuollon paksuja reisitaskuhousuja ja paksua isoa teepaitaa. Tuntuu tosi pahalta ja moni on saanut lämpöhalvauksen runsaasta nesteytyksestä ja elektrolyyteistä huolehdittuaankin.