Nainen, miksi puhut "kunnon miehistä", jotka haluavat sitoutua?
Miksi koet että miehiä voi jaotella tuolla tavalla? Pidätkö sitä reiluna? Kysymys ei koske uskonnollisia ihmisiä, joiden mielestä on vain yksi oikea elämäntilanne jossa seksin harrastaminen ei ole saastaista.
Kommentit (17)
Kunnon mies tarkoittaa minulle sitoutumiskykyistä ja vastuullista miestä. Jollekkin toiselle kunnon mies voi tarkoittaa vaikka isomunaista panomiestä.
Kunnon mies on mies eikä mikään hiiri. Suomalaiset miehet eivät ole lähelläkään oikeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies tarkoittaa minulle sitoutumiskykyistä ja vastuullista miestä. Jollekkin toiselle kunnon mies voi tarkoittaa vaikka isomunaista panomiestä.
Eli ilmeisesti tarkoitat, että kaikille se oikea valinta elämässä on vain etsiä sitä oikeaa? Meinaatko todella että elämä on kaikille niin yksinkertaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti tarkoitat, että kaikille se oikea valinta elämässä on vain etsiä sitä oikeaa? Meinaatko todella että elämä on kaikille niin yksinkertaista?
Jos on fiksu elämä on noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies on mies eikä mikään hiiri. Suomalaiset miehet eivät ole lähelläkään oikeita miehiä.
Mun on vaikea kuvitella että tällaista paskaa kirjoittaisi kukaan muu kuin joku ylilautajonne tai aivan karsea ilkeä nainen.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kierrätyksestä ihmissuhteissa eli en halua kenenkään jämiä. Lukemattomien naisten kanssa seksiä harrastanut tai seurustellut mies on minun mielestäni tautiriski ja pohjasakkaa.
Tilanne on varmasti erilainen sellaisten naisten kohdalla, joilla on itsellään todella monia parisuhteita ja yhden yön suhteita.
Miten voit puhua ihmisistä näin rumasti?
Vierailija kirjoitti:
En pidä kierrätyksestä ihmissuhteissa eli en halua kenenkään jämiä. Lukemattomien naisten kanssa seksiä harrastanut tai seurustellut mies on minun mielestäni tautiriski ja pohjasakkaa.
Tilanne on varmasti erilainen sellaisten naisten kohdalla, joilla on itsellään todella monia parisuhteita ja yhden yön suhteita.
Mutta sitten täällä saatana pohdiaan, että mitä vikaa on miehessä, joka on 40 eikä ole ollut ikinä parisuhteessa tai harrastanut seksiä. Siinä nyt olisi tautiriskitön ja "yhden naisen" mies, mutta ei vain kelpaa.
Sitten kun tällaisen sanoo ääneen, niin alkaa katkeraksi huutelu, mutta mitä muutakaan voi enää tehdä, kun ei vain kelpaa kumminkaan päin.
Te naiset ette tiedä mitä haluatte, ette edes sitä, että haluatteko miestä vai toista naista. Bi-seksuaalisuus yleistyy naisten keskuudessa koko ajan.
Miehille on päivän selvää, mite he haluavat parisuhteeltaan. Rauhaa, rakkautta ja normaalia perhe-elämää, kun taas naiset ovat nykypäivänä niin helvetin rikki - ja täysin itseaiheutettuna. Etsivät vikaa ties mistä, pääosin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi esim. terapiassa käyvät ihmiset ovat tyhmiä? Oma vikansa kun ovat kykenemättömiä olemaan ns. normaaleja?
AP
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies = suoraselkäinen, kykenee kantamaan vastuun aikuisen tavalla omista valinnoistaan, rehellinen ja luotettava.
Sitoutumishalulla itsessään ei ole merkitystä.
Tästä itsekin ihan samaa mieltä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi esim. terapiassa käyvät ihmiset ovat tyhmiä? Oma vikansa kun ovat kykenemättömiä olemaan ns. normaaleja?
AP
Kyllä silloin terapiaa tarvitseekin ja on varmasti äo jotenkin puutteellinen jos tietää haluavansa tavalliselta näyttävän perusmiehen ja silti etsii ylipainoista juoppomiestä kumppaniksi.
"Kunnon mies" on ihan jokaisen itsensä määriteltävissä. Sitä ei löydy sanakirjasta. Eli turha itkeä, jos jonkun toisen määritelmä ei itseä miellytä. Sille ei kuitenkaan mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
"Kunnon mies" on ihan jokaisen itsensä määriteltävissä. Sitä ei löydy sanakirjasta. Eli turha itkeä, jos jonkun toisen määritelmä ei itseä miellytä. Sille ei kuitenkaan mitään mahda.
Kunnollinen löytyy sanakirjasta ja se nimenomaan ei ole mikään "minulle sopiva". Normaalisti kun puhutaan kunnollisista ihmisistä, niin sillä viitataan mm. rehellisyyteen, reiluuteen, ystävällisyyteen. Kunnollisuus ei voi tarkoittaa sitä, että ko. tyyppi on esim. hauska tai viettää samanlaista elämäntyyliä kuin minä. Kunnon mies ei voi myöskään tarkoittaa sitä, että hän on juuri minulle sopiva seurustelukumppaniksi. Missään nimessä kunnollisuus ei voi tarkoittaa sitä, että ihminen haluaa sitoutua yhtään kehenkään. Se on suunnilleen yhtä fiksu vaatimus kuin että jokaisen pitäisi mennä yliopistoon.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet pitänyt huolta siitä, ettei naispuolisissa ystävissäsi ole näitä, joilla on lukemattomia seksikumppaneita? Meinaa jos on, niin hengaat pohjasakan kanssa...
AP
Sitten kuitenkaan kiltit kunnon miehet eivät kelpaa vaan pitää olla vähän pahis kunnonj*nnämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioisena olen tuota mieltä. Toisilla on tietenkin oikeus omiin mielipiteiisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioisena olen tuota mieltä. Toisilla on tietenkin oikeus omiin mielipiteiisiinsä.
No onneksi kaikki ystäväsi ovat täysin yksiavioisia ja olet sulkenut elämäsi ulkopuolelle kaikki irstailijat. Joo, aivan varmasti!
Kunnon mies = suoraselkäinen, kykenee kantamaan vastuun aikuisen tavalla omista valinnoistaan, rehellinen ja luotettava.
Sitoutumishalulla itsessään ei ole merkitystä.