Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ TP:T VIIKONLOPPUNA ¤¤

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli eilen jännä ilta kun katottiin tota lätkää. Meikäläisen pulssi nous ihan kivasti. No Sunnuntaina sit loppuottelu huh, huh.

Täällä menossa nyt kp 26/27-30 eikä minkäänlaisia oireiluja mihinkään suuntaan. Tosin alkaa tota nestettä kertyä elimistöön niinku aina ennen menkkoja.No toivottavasti ei nyt enää alkais.

HAUSKAA VIIKONLOPPUA!!!

Vierailija
2/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ria73,minä katsoin myös meillä lätkää,meillä minä olen asiasta innostunut,mies ei niinkään :)

Sunnuntaina tulee kyllä vielä jäänempää :):) *odottaa jo*

Miehellä on taas työlauantai,joten tässä sitä " hyvänä äitinä" pistin pojan piirretyn ääreen ja itse koneelle vähän tuuletteleen ajatuksia.

Aina en vain jaksa,kun olo on kuin yh:lla,mutta kuitenkin joku (=lue mies) käy välillä sotkeen kotia ja tuo pyykkinsä pestäväksi... Ja sit tulee mieleen,et tähänkö todella vielä toinen lapsi...

Mutta toisaalta,miehellä on sitten niitä pidempiä kausia helpompia työviikkoja jolloin ajatukset on ihan toisenlaiset. Ehkä mulla on tänään vaan huono päivä...

Mulla on kauhee pesänrakennusvietti päällä,vaikkei mitään vauvaa masussa ookkaan. Kokoajan sisustan,remontoin ja yritän tehdä " parempaa pesää" :D Toisaalta tässä harrastusten puutteessa tää käy jo ihan sellaisesta :) Keittiö ja vessa on kuitenkin sellaiset mistä tietysti ammattitaidon puutteessa pakko pitää sormet erossa ja se harmittaa... Meillä kun nää " ihanuudet" on vm.66 ja ihan remontin tarpeessa...

Nyt pitää lopetella,lopuksi kuitenkin buamille paljon jaksamista ja *hali*,varmasti pelottava tilanne,onneksi olette hyvissä käsissä,toivon teille kaikkea hyvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää on tosiaan huomenna tuon jääkiekon suhteen! :)

Lauantai on sujunut ihan ookoo. Päivällä kävin kampaajalla ja sain uutta väriä hiuksiin. Siitä tuli kiva pirtsakka olo. Tytöllä alkoi valitettavasti mahatauti ja on oksentanut pari kertaa kauheat määrät. Mikään muu kuin vesi ei pysy reppanalla sisällä. Tissiä tekisi niin kovasti mieli, mutta kun ei pysy maitokaan masussa. :(

Kuukautisia mie oottelen edelleen, nyt on jo kp 33. Mahapohjaa jomottaa, mutta eri tavalla (mukamas) kuin kuukautisten edellä. Että en nyt osaa sanoa, onko enää mitään alkamassa vai onko kenties vauvan siemen kasvamassa. Ens viikolla testaan, jos ei nyt viikonlopun aikana ala.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

T: Monttu

Vierailija
4/7 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keyes: Sais toi pesänrakennusvietti iskeä tännekin. Ehkä sais jotain aikaankin. Mä olen ollut niin väsynyt, etten ole edes välittänyt sotkuista. Musta tuntuu, että tällähetkellä meillä mies siivoo ja minä sotken.

Flunssassa ollaan täällä kaikki oltu.

Monttu:Kyllä hyvältä kuulostaa. Mä en jaksais yhtään odottaa testin kanssa jos olisin sun asemassas. Pidän peukkuja:)

Tänään sitten se suuri huikea lätkämatsi.Pitää varmaan pyytää mun mummo tänne kattomaan, kun sillä otti sydämestä jo perjantaina.

Nyt alkaa olemaan jo vähän niitä ärsyttäviä jomotuksia mahassa.

No toivoa on niinkauan kun ei nää punaista.

Vierailija
5/7 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan ne punaiset on olleet kadoksissa ton poitsulin odotuksesta lähtien,joten vaikkakin kivointa olis,et ne ois poissa vauvan takia masussa,niin ihanaa olisi myös se,et ne säännöllistyis ja tulisi kokonaan takaisin (aina siihen asti,et ne vois taas mennä pois vauvamasun takia,heh).

Mitään oviksia yms on aika mahdoton tässä tilanteessa bongailla,joten on sit touhuttu aina kun huvittaa,mitään " varmoja" tärppipäiviä ei meillä tunneta.

Vierailija
6/7 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki TP:t. Tahtoisin liittyä joukkoonne.

Tässä tietoni:

Minä vm. -73, mies vm. -74 ja tyttö 12/03, yritys alkaa 07/06

Täällä alkaa olla kuume huipussaan. Miehen taivuttelua on kestänyt pitkä vuosi. Aluksi tuli jyrkkiä kommentteja, että ei ehkä ikinä.

Minä sydän syrjällään taivuttelin, hyvällä ja vähemmän hyvällä.

Viime syksynä sitten pitkän keskustelun päätteeksi, sovimme, että heinäkuussa alkaa yritys. Se oli kompromissi molempien toiveesta, ja siihen minun oli tyytyminen.

Miten teillä on sen toisen ajankohta päätetty? Tuntuu, että suurimalla osalla ovat molemmat yhtä aikaa valmiita toisen yritykseen.

Mietin kieltämättä jo kovasti, onko parisuhteemme kieroutunut tai muuta=).

Minun ikäerotoive oli reilu 2v. ja miehen 6-7 vuotta.

N. 3 ja puoli vuotta tulisi ikäeroa, jos nopeasti tärppäisi.

Ennen tyttöä oli alkuraskauden km, johon mennessä yritystä oli 3kk, sitten kun uuden yritys alkoi, oli yritystä samat 3kk. Prosessi vei yhteensä vuoden.

Salaa luotan, että nopsaan alkaisi uusi raskauskin, tosin silmiin osuu kaikki lehtijutut, joissa toista ei kuulunutkaan...

Mutta kyllä tulevat mahdolliset vastoinkäymiset jaksaa paremmin pienen päivänsäteemme kanssa=).

Vierailija
7/7 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensimmäin vuosi aika rankka kun lapsi sairasteli jatkuvasti. En oikeen muista, missä vaiheessa puhuttiin toisesta lapsesta. Sitä on kuitenkin yritetty kauan. Tuloksena keskenmeno ja viime keväänä kohdunulkoinen. Nyt sen kohdunulkoisen jälkeen ei plussan plussaa, mutta yritys jatkuu. En suostu luovuttamaan. Onnea yritykseen!!!!

Nyt takaisin kattoo lätkää..huh, huh mikä matsi.