Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira ei päästä pihalle.APUA.

Vierailija
05.06.2016 |

Soitin jo miehelle. Mutta kun koira irvistää ja murisee kun koitan nousta sohvalta. Tupakalle pitäisi päästä. Mies tulee vasta kymmeneltä töistä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koira? Kenen? Ikä? Älä nyt sano, että omasi...

Onko siellä muita kotona?

Vierailija
2/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma rakas hauveli ei tahdo että poltat <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, sitä saa mitä tilaa, typeriä piskejä!

Vierailija
4/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan ja nouset ylös ja lähet kävelemään.Jos tarttuu kiinni niin komennat päästämään irti.Ja jos ei tottele tarttusin nokasta kiinni ja raahaisin elikon ulos.

Vierailija
5/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksanpaimenkoira. Vähän yli vuosi ikää. Murisee ja näyttää hampaita. Olen siiis ekan kerran koiran kanssa kahden. Kun se on niin suuri. Miehen kanssa se on ihan kiltti.ap

Vierailija
6/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui! Se on laittanut sinut lauman alimmaiseksi, siis koira. Tuosta ei hyvää seuraa!

Vierailija
7/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rupea lässyttämään sille vaikka, että haluatko namia, tai innokkaalla äänellä kysyt, että mennäänkö ulos. Jos pääset pälkähästä, mene yksin ulos ja koiralle tarttis tehdä jotain. Ei tuo normaalia ole.

Vierailija
8/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit komentanut koiraa. Nyt se auktoriteetti on jo menetetty. Koira vartioi aluetta, kun mies on poissa.  Veljeni koira ei päästänyt minua meidän omassa kotona huoneeseen missä veli yöpyi kylässä ollessaan, siis kun veli itse oli jossain ulkona.

Vierailija
9/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske housut ja anna koiralle muuta mietittävää. Toimituksen jälkeen pakene paikalta. Tai vaihtoehtoisesti ala murisemaan koiralle ja näytä sille, että olet sitä ylempänä.

Vierailija
10/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koira siis miehen vai teidän yhteinen? Ihan selvästi koira ei pidä sinua auktoriteettina ja kokee asiakseen vartioida taloa. Onko kyseessä miehen asunto johon sinä olet muuttanut? Kuulostaa kyllä aika omituiselta tilanteelta.

Vierailija
11/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko mies maastokuvioisiin reisitaskuhousuihin? Miehen reaktio tilanteeseen on varmaan nauru ja sun pilkkaaminen jälkikäteen.

Vierailija
12/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavien rotikka puri perheen isää. Oli silloin samoja ikiä kuin tämä sakemanni. Koirapsykologi ohjeisti, että esim. kaikki ruoka, mikä koiralle annetaan tulee mennä isännän (tai ketä nyt onkin purtu) käden kautta. Ja ensin syövät perheenjäsenet ja lopuksi koiralle ruoka.

Samoin ulkoillessa koira ei mene edellä, vaan opetetaan seuraamaan. Eli koita ei kerro sitä minne mennään. Myös sisälle tulo menee niin, että ensin isäntäväki, lapset ja sen jälkeen viimeisenä koira.

Vierailija
13/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ekan kerran miehen asunnolla. Ja vaikka kuinka koitan niin tuo vaan on uhkaava"Saku,mennään pissalle" Mur,mur. Hampaat esiin. Ihme kun saan tätä konetta käyttää. Ärsyttävä rakki.ap

Vierailija
14/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku, missä lelu? Hae lelu/pallo!

Saku, makkaraa/nakkia.

Heh, mun koira lähtisi innosta hyppien, että joo lelu, missä mun lelu. Nakkia, anna nakkia ja juoksis keittiöön. Eikö mikään toimi?

Meidän faija antoi meidän lapsuuden perheen koiran yhdelle perheelle. Ne joutui luopumaan siitä samantien, koska koira ei päästänyt lapsia aamulla kouluun.

Vierailija
15/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko tulee kohta. Tosin miestä tilanne huvittaa. Minua ei lainkaan. ap

Vierailija
16/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ihmisten seuraan tuollaiset elukat. Miehelle teet selväksi, että joko koira lähtee tai sinä lähdet.

Vierailija
17/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel. Tätä mä vihaan koirissa ja niiden omistajissa eniten: ei kouluteta koiraa tarpeeksi eikä tehdä sille selväksi sen paikkaa laumassa (alimmaisena), tai ei totuteta vieraisiin. Ihan sama onko pieni vai iso koira. Kouluttamiseen kuuluu paljon muutakin kuin anna tassu ja nouda. Tietysti on koiria, joilla on joku luonnevika, mutta kyllä sellaisistakin saa usein koulittua ihmisystävällisen ja tottelevaisen. Tai jos ei, niin täytyy lopettaa. Omistajalla on aina vastuu.

Ja tiedän kyllä mistä puhun, itsellänikin ollut koira. Silti vtuttaa monet tuttavat ja muut koiranomistajat, joiden piskit on ihan levottomia ja arvaamattomia. Näille ihmisille ei koskaan toivo omia lapsia (joillain toki on ja kasvatus onkin samaa laatua koiran kanssa).

Vierailija
18/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökkinaapurin hurtta puri lenkillä ollessani housut riekaleiksi. Ei ole ketään purrut, väittivät. Seuraavaksi oli purrut kahta vierasta lasta, ja sitten lähtikin koiralta henki.

En osaa surra koiran kuolemaa, kun olen itse sen hampaissa ollut.

Vierailija
19/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Sääli sinänsä selvästi huonosti koulutettua koiraa, mutta tollaset koirat on oikeesti vaarallisia ihmisille. Ja sitten minun koirapelolleni nauretaan... Tuntemattomiin isoihin koiriin on ihan viisasta suhtautua varauksella. Ei sillä, että koirassa olisi se vika, mutta omistajan  kyvyssä hallista ja kouluttaa koira voi hyvinkin olla.

Vierailija
20/44 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä piskiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi