Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään muulla kausia, ettei millään saa aikaiseksi siivota?

Vierailija
04.06.2016 |

Itse olen nyt pitkällä kesälomalla. Olen jo monta päivää yrittänyt aloittaa siivoamista.. Nytkin tuntuu ylivoimaiselta nousta ja aloittaa. Töissä ollessa tulee kyllä siivottua säännöllisesti ja töiden jälkeen. Nyt kun olisi koko päivä aikaa omistautua siivoamiselle, en vaan saa aikaiseksi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tervettä löysätä lomalla kaikista velvollisuuksista, jotka eivät ihan pakollisia ole.  Muutenkin hullua ohjelmoida lomansa rästi-kotitöillä, niin että töihin palaa yhtä rättinä kuin loman alkaessa.

Vierailija
2/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niitä kausia :) Pitää antaa itselle anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Ja hullu helteellä imuroi.

Vierailija
4/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tervettä löysätä lomalla kaikista velvollisuuksista, jotka eivät ihan pakollisia ole.  Muutenkin hullua ohjelmoida lomansa rästi-kotitöillä, niin että töihin palaa yhtä rättinä kuin loman alkaessa.

Olen tästä täsmälleen samaa mieltä, ongelmaksi vain muodostuu se, koska ne rästityöt sitten tehdään.

Vierailija
5/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua! Olen ollut tämän viikon lomalla ja tavoite oli saada ikkunat pestyä ja siivoiltua.

Puolet pesin eilen ja loput vielä odottaa. Olisi saatava loputkin pestyä. Huomenna tulee vieraitakin. Siivottavaakin on ja tarjottavien valmistelua. Taitaa tulla iltakaaos vielä 😔

Kasvimaan kylvö myös vähän kesken.

Huomaan joskus tekeväni liian perusteellisesti ja se tekee aloittamisestakin työläämpää, ehkä.

Auttaisiko kirjoittaa siivottavat kohteet ylös ja ruksata tehdyt työt yli :)

Hyvää kesää ja tsemppiä siivoukseen 😃

Vierailija
6/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn täysin rentoutumaan siistissä kodissa, liekö siksi tuntuu välillä nytkin niin ahdistavalta. Siltikään en vaan saa aikaiseksi, vaikka tiedän nauttivani lopputuloksesta. Ja kuinka kiva on tehdä ruokaa siistissä keittiössä, jossa ei ole tiskejä.

Monesti töistä tullessa saatan tarttua imuriin ja siivota kodin. Näin lomalla se tuntuu ylivoimaiselta!

Mutta kyllä se tästä, teen vaikka vähitellen hommia pois. Rentoutua myös tietty pitää!

Ap

Vierailija
7/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. En vaan jaksa mitään. Nukun myös todella paljon. Epänormaalin paljon.

Vierailija
8/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Olen nyt antanut itselleni vielä kaksi viikkoa aikaa laiskotella, sitten pitää alkaa tehdä joka päivä jotain kotitöitä asiallisesti. Olen pitkällä vapaalla, vielä yli puoli vuotta ja olin matkalla, jolta pitää vähän toipua, mutta nyt pian se tekosyy on käytetty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan