Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi facessa ei voi esiintyä omalla nimellä? Argh!

Vierailija
02.06.2016 |

Miksi sinne pitää sitten rekisteröityä, jos siellä pitää koiran kuvaa ja nimi on tyyliin "Rekku" :D ymmärrän, jos ei esim sukunimeään tahdo paljastaa, niin laittaa vaikka toisen nimensä etunimen perään, mutta tänään tuli vastaan Noora Norsu XD mä kehtaan epäillä, että ei ole oikea sukunimi. Ryhdytäänkö kaikki Ville Valaiks ja Anni Apinoiks?
Mitä mieltä on av?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen.

Vierailija
2/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen lääkiksessä, ja oon huomannut, että siinä vaiheessa opiskelijakavereille tulee vaikka mitä salanimiä käyttöön, kun alkavat työskennellä potilaiden kanssa, esim terveyskeskuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hyvin erilaisia elämäntilanteita ja esim ammatteja. Joidenkin on pakko varjella yksityisyyttään paremmin kuin toisten.

Vierailija
4/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. ole antamassa kaikkia tietojani vieraan vallan käsiin.

Vierailija
5/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lasusossu, enkä todellakaan ole fbssä omalla nimelläni. Tietäisittepä millaiseen häiriköintiin johtaa. Nykyään jo työpaikoillakin ohjeistetaan olemaan somessa peitenimellä kun on julkisessa työssä. Monilla myös kaikki yhteystiedot salaisia. Niistä huolimatta hulluja riittää ja moni joutuu turvautumaan turvakieltoon.

Vierailija
6/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et voi siellä edes etunimelläsi ja omalla kuvallasi esiintyä, niin sit kandee varmaan rekkaa johonki aapeliin tai habboon somettamaan :D

Vierailija
7/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sit jos on joku ammatti, jonka takia pitää olla salassa. Sitte et laita mitään tietoja näkyviin. Oma kuva ja nimi, muut jutut näkyy sitten vaan kavereille. Yvt ja kaveripyynnötki voi nykyään estää. Jos olet niin tärkeässä asemassa, että fbkin pitää salata, niin eiköhän nimes ja pärstäs tule työsi kautta ilmi! Typerämpää on tosiaan esiintyä jollain noora norsu nimellä ja pitää lapsen lapsen kuvaa profiilikuvana!

Vierailija
8/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ottaa stalkkeria koville ettei onnistu selvittämään jonkun vieraan ihmisen identiteettiä.

Vierailija
9/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noilla kaikilla ole ammatti syynä. Sitten kumminkin tehdään julkisia postauksia ja pidetään asetuksia niin että omat julkaisut näkyvät kaverien kavereillekin jos kaverit tykkäävät tai kommentoivat.