Vauvan tilin avaaminen S-pankkiin
Kauanko teillä on kestänyt lapsen tilin avaaminen S-Pankkiin?
Me odotetaan tässä seitsemättä viikkoa. Jo neljä viikkoa sitten alkoi tuntua kohtuuttoman pitkältä ajalta odottaa.
Kommentit (27)
Olepa yhteydessä ja kysy mikä kestää.
Siis täh? Miksi pitää odotella, eikö tilin avaaminen onnistu samoin kuin normaalissakin pankissa? Itsekin olen s-pankin asiakas, muttei ole koskaan tarvinnut tilejä availla sinne.
Siis täh?! Mä oon avannu lapsille tilit, niin ne on ollut heti auki !!!
Vierailija kirjoitti:
Olepa yhteydessä ja kysy mikä kestää.
On oltu yhteydessä. Kun kaksi viikkoa oli mennyt, laitoimme viestiä. Soitimme viikko myöhemmin viestin perään, kun eivät vastanneet. Palvelija kertoi, että on noin kuukauden jono. Tänäänkään soitettaessa ei selvinnyt mitään.
Ne asiakaspalvelijat ovat vain töissä siellä, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?! Mä oon avannu lapsille tilit, niin ne on ollut heti auki !!!
Onko tästä kauankin aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Miksi pitää odotella, eikö tilin avaaminen onnistu samoin kuin normaalissakin pankissa? Itsekin olen s-pankin asiakas, muttei ole koskaan tarvinnut tilejä availla sinne.
Tämäpä ei ilmeisesti olekaan mikään normaali pankki. :(
Voisko tosta olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen?
Mä pyysin kk sitten päivityksen asuntolainatarjoukseen kun kohde selvisi....vielä eivät ole vastanneet. Ihan sama miten hyvän tarjouksen tekevät, muut vastaa parissa päivässä, valitsen jonkin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyysin kk sitten päivityksen asuntolainatarjoukseen kun kohde selvisi....vielä eivät ole vastanneet. Ihan sama miten hyvän tarjouksen tekevät, muut vastaa parissa päivässä, valitsen jonkin niistä.
No mitä helvettiä? Jäis kämppä saamatta jos noin vitkuttelevat
Miten tuo tilin avaaminen hoituu s-pankissa? Itse olen lapsille avannut tilit osuuspankkiin. kävellyt kassalle ja siinä samalla on tilit avattu.
Minulla on tili myös s-pankissa ja onhan niilläkin niitä palvelupisteitä joissa voi hoitaa pankkiasioita, olen kuvitellut että niissä hoituu myös tilien avaamiset ihan reaaliajassa.
S-Pankille lähtis semmoset terkut et pitäskö hei palkata lisää väkeä, jos on noin ruuhkaista? Ei oikein vaikuta enää siltä, että meidän perheelle keskittäminen kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tilin avaaminen hoituu s-pankissa? Itse olen lapsille avannut tilit osuuspankkiin. kävellyt kassalle ja siinä samalla on tilit avattu.
Minulla on tili myös s-pankissa ja onhan niilläkin niitä palvelupisteitä joissa voi hoitaa pankkiasioita, olen kuvitellut että niissä hoituu myös tilien avaamiset ihan reaaliajassa.
Mennään tunnin jonotuksen jälkeen siihen pisteelle, kirjoitetaan laput, ja odotetaan kuukausitolkulla. Tilin pitäisi näkyä siinä omassa verkkopankissa, kun se aukeaa.
Ei lainatarjoustakaan voi odotella kuukausikaupalla!
Ne on niin busy kehitellessään kaikkii kivoi mainoskampanjoita ynnä muuta jännää, että ei vaan ehi.
Pari vuotta aikaa. Mutta kyllä täällä eepeellä Prismassa tilit aukee edelleen ihan heti ku ne käy avaamassa. Ja asuntolainalupaus haettiin netin kautta reilu vuosi sitten ja päätös tuli muutamassa päivässä...
S-pankista ei meillä oo valituksen sanaa :)
S-pankki on pankin irvikuva. Aivan kohtuuttoman vaikeaa oli sulkea kuolleen ihmisen tili. Lopetin oman tilini samalla kun niin vitutti.
Käytiin s-pankissa maaliskuussa avaamassa tili, samantien oli auki ja tehtiin talletus.
No onpa siellä sitten rivakkaa toimintaa. Ilmeisesti nyt on täällä vähän eri. Vuos sitte lainatarjouksen sai 2 viikossa. Nyt menee se 4 viikkoa.
Vituttaa suorastaan nähdä niiden mainontaa missään, kun ei jo olemassa olevien asiakasomistajien asioita voida hoitaa kunnolla. T: AP