Jos puolisosi ehdottaisi avointa suhdetta
Kommentit (7)
En jatkaisi suhdetta sen pidemmälle, koska siinä vaiheessa olisi selvää että haluamme suhteelta täysin eri asioita.
Loukkaisi syvästi, hän on itse sanonut sitoutuvansa kuin joutsen ja tietää myös minun kantani: tuo olisi yhtä kuin ilmoitus, että haluaa panna muitakin. Silloinhan tämä liitto olisi ohi.
En loukkaantuisi, jos tämä tarkottaisi vaan seksi muiden kanssa. Haluaisin itse, että voisimme erikseen luvalla tehdä sellaisia sinkku reissuja jossain kaukana kotoa, mutta vain satunnaista seksiä...
Olisin positiivisesti yllättynyt. Itse olen aikonut ehdottaa miehelleni avointa suhdetta, mutta en ole aivan varma hänen suhtautumisestaan.
No olisin aika hämmästynyt. Pyytäisin miettimisaikaa, vaikka tiedänkin oman vastaukseni jo etukäteen. Lähtisin mukaan siihen, koska sitten voisin aivan täysin luvallisesti alkaa piirittämään yhtä tyyppiä ;)
Vierailija kirjoitti:
No olisin aika hämmästynyt. Pyytäisin miettimisaikaa, vaikka tiedänkin oman vastaukseni jo etukäteen. Lähtisin mukaan siihen, koska sitten voisin aivan täysin luvallisesti alkaa piirittämään yhtä tyyppiä ;)
Jäi mietityttämään, että miksi pyytäisit miettimisaikaa, vaikka tiedät vastauksen jo?
Hän saisi lähteä menemään samantien. Perusteluina on että tietää kyllä suhtautumiseni sellaiseen, ja on itsekin samaa mieltä, joten jos yhtäkkiä tuollaista ehdottaisi tosissaan niin se olisi siinä sitten. :D