Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos aikuinen (n. 40) pitäisi valmistujaisjuhlat, olisiko se mielestäsi outoa/noloa/turhaa?

Vierailija
02.06.2016 |

Hän ei ole aiemmin liiemmin opiskellut, ollut tosin työelämässä koko ikänsä edeten siellä esimieheksi.
Nyt on töiden ohella opiskellut 2 eri ammattitutkintoa (tosin toinen toistaan tukien), hänellä on 3 lasta ja aikoo nyt pitää valmistujaisjuhlat. Kutsusta tuli ilmi, että kyseessä rennot bileet, sauna/juhlatila varattu, tarjolla ruokaa ja juomaa aikuiseen makuun.
Mitäpä mieltä on kunnon av-raati? Onko noloa?
Mä aloitan: mun mielestä hauskaa, etenkin kun hän ei ole koskaan tietääkseni mitään valmistujaisia juhlinut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa tms. tietenkään. Toivottavasti saa kivat juhlat.

Vierailija
2/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu.

Jotain tuollaista itsekin ajattelin, kun parin vuoden päästä valmistun yliopistosta.

t. 41v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ajatellut itsekkin sitä päivää juhlistaa, kun vielä samaan syssyyn osuu pyöreätkin vuodet. Lahjatoiveeksi olen ajatellut jotain todella tyhmää..tyyliin tuo perenna pihaltasi tai muu taimi. Eli ei mitään lahjankiilto-silmässä meininkiä. 

Miksi se tutkinto olisi jotenkin huonompi tai nolompi tässä iässä. Ei minusta. Vaatii se työtä tälläkin iällä ja joskus vielä enemmän, kun on lastenkin asiat ja elämät huollettavana.

Vierailija
4/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa syy pitää juhlat on hyvä syy. Ei niitä nelikymppisenä liikaa ole.

Jos minulla olisi kissa, pitäisin kissanristiäiset.

Vierailija
5/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet on aina paikallaan.

Vierailija
6/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmää eikä noloa. Kyllä kaikenikäisenä voi valmistua ja sitä juhlistaa. 

Vierailija
7/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän valmistujaiset ole mikään yksinoikeus nuorille, suoraan peruskoulusta opiskelemään päässeille, valmistujaiset on nimenomaan VALMISTUVILLE! Itse menin peruskoulun jälkeen töihin muutamaksi vuodeksi ja valmistuin ammattiin 25 vuotiaana ja todellakin pidin juhlat ja sain jopa lahjojakin.