Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
makeuppia

Kulmakarvat ohenevat vähän, huulet maalataan mattaisiksi ja ruskeasävyisiksi, ihon pinta kalkkimainen nukke eikä kuulauta, huulet rajataan selkeästi ja vähän tummemmalla värillä kuin huulipuna.
Mitä mieltä? Olitko 90-luvun nuori tai nuori aikuinen ja meikkasitko näin tuolloinkin? :)

• ylös 10
  • alas 7

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ei se nyt täydellisen samanlaisena takaisin tule. Hulluko oot?

Itse asiassa meikit tulevat melko originaaleina aina takaisin, vaatteet sensijaan eivät.

Ysärillä muotia oli myös vaaleat lilat helmiäishuulipunat, katotaan onko niitäkin kohta tarjolla pilvin pimein.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Ei iske nuo ysärimaalot, ei sen puoleen mikään ace of bace ta späis gööls kamalaa sceissee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kulmien oheneminen kuulostaa kyllä oikein hyvältä.

Niinpä. Nykyään näkee kamalasti ihan luonnottoman paksuja kulmia, joista suurin osa pelkkää meikkiä! Ihan törkeän näköiset tuollaiset piirretyt megakulmat!

• ylös 33
  • alas 2
Vierailija

Piittetyt megakulmat eivät ole hyvät, mutta eivät myöskään ohuiksi nypityt piirretyt viirut. Jotain siltä väliltä ois paras.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Mun mielestä se tyyli oli tosi tätimäistä, nyt kun katsoo vanhoja ysärikuvia, mainoksia etc. Ite olin vuonna -95 teini; 16-vuotias ja jossain vaiheessa ysäriä mulla oli ruskeeta huulipunaa ja huultenrajauskynää, mut mitenkään muuten en muista erityisemmin meikanneeni "trendien" mukaan.

Vierailija

Nythän 30 - 40 -vuotiaat erottaa parikymppisistä meikkaustyylissä kulmakarvoista. Parikymppiset tummentavat puskamaisia kulmiaan, vanhemmat pitävät siisteinä ja ohuinakin, osa on aikanaan nyppinyt niin pois, ettei kulmia oikein kasvakaan.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Tulisi raamikkaammat ja ohuemmat kuilmat vaan takaisin sillä mä en kestä noita parikymppisten jäätäviä Breznev-kulmakarvoja! Kuin kaksi valtavan isoa msutaa karvaista toukkaa otsassa!

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Heh, mä opettelin ysärillä meikkaamaan ja se on edelleen ainoa tyyli, jonka hallitsen. Sopii siis hyvin mulle tämä trendi. Ainoastaan tuuheista Brooke Shields -kulmakarvoistani en suostu edelleenkään luopumaan. 

Vierailija

Synnyin ysärin alussa ja pidän monista ysärin tyylijutuista jotka taas lähivuosina ovat olleet muodissa. Ruskeasävyisiä mattahuulia olen sportannut jo pitkään ja olen luonnostani kalkkilaivan kapteeni, joten varmaan näytän sitten muodikkaalta kohta.

2000-luvun "tyyli" eli oman nuoruuteni muoti on ollut suhteellisen kammottavaa. :D

Vierailija

Minä pidin tuosta neutraalista meikistä jota näki juurikin 90-luvun sarjoissa; Melrose Place, 90210 Beverly Hills ja Models Inc joita seurasin :)

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BZjRkZDc2ZDgtNzRhZC00MzhkLThhMDItZG...

http://welovesoaps.com/wls37/melrose.jpg

https://danielromo.files.wordpress.com/2010/09/90210.jpg

Se oli tuota raikasta nudemeikin aikaa, ennen mitään pellemeikkejä, oranssi-aurinkopuutereita, naamapistoksia kuten fillereitä, ja karuja julmakulmia.