Lihaksikas ja treenattu nainen saa miehen kiihoittumaan eniten!
 Etenkin jos naisella on habaa ja uskaltaa näyttää ja käyttää sitä, niin se saa miehen syttymään, samalla kun mies nauttii katsoessaan naisen timmiä ja voimkasta vartaloa.
 That is a fact.
Kommentit (18)
elät omassa haave maassa luulet et miehet kattoo sua sillä silmällä,miehet kattoo et siinäki meni pilalle aivan naitava akka.
joka on kyllä hyvin reenattu, siis lihakset ovat selkeästi esillä ja habaa on. Ja kyllä se vartalo mua näin naisenakin kiehtoo kovasti... :) Törmätään aina joskus baarissa ja se tietää jo näyttää mulle habaa kun tykkään sitä koitella. ;)
En tiedä onko se joka miehen unelma kuitenkaan, mutta näkisin, että sellaiselle naiselle sillä ei varmaan ole paljon merkitystä; kroppa on silti niin vitsin FIT ja toimintakykyinen, verrattuna tämmönen perus "naisellinen ja pehmeä" vätys, joka liikuttaa ruhoaan vain lenkillä. :)
Etenkin jos naisella on habaa ja uskaltaa näyttää ja käyttää sitä, niin se saa miehen syttymään, samalla kun mies nauttii katsoessaan naisen timmiä ja voimkasta vartaloa.
That is a fact.
treenattu nainen on AINA miesten mieleen. Ei tarvitse olla kehonrakentaja, mutta urheilullisuus vetoaa.
End of discussion.
saa. naisella ei tartte olla lihaksia juuri ollenkaan. vitun homo!
Sporttinen nainen on kiihottava, lihaksikas oksettava.
te olette oksettavia. Opetelkaa myös yh-dys-sa-nat. Kiitos
Sporttinen nainen on kiihottava, lihaksikas oksettava.
voipas olla. esim uimari c kupeilla. tai 70 luvun ei kestävyysurheilijanainen
Ehdottomasti KYLLÄ lihaksikas,treenattu nainen todella seksikäs,mielettömän kaunista kun on erottuvat lihakset ja on upeaa kun naisella on rintalihakset! Se että on timmissä kunnossa vaan korostaa naisellisuutta. Treenaava nainen kiinnostaa myös kumppaniksi ja salilla on kiva tutustua. Fitness-naiset on todella kauniita,sekä off-season ja kilpailuissa.
Lihaksikas nainen saa ainakin meikäläisen voimaan pahoin.En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa...
Mihin unohtui kädenvääntö...? Runk, runk...
Kuka mies haluaa miehen näköisen naisen sänkyynsä? Hyi! Naisen pitää näyttää naiselle!
siis oikeesti voi, voi kun harmittaa että en kuulu niihin. Voi että kun harmittaaaaaa..................... n 31(couldnt care less mitä mieltä olet)
eikä lihaksikas nainen aina tarkota samaa kun itäsaksalainen kuulantyöntäjä!!
Lihakset kuuluu enemmän miehelle. Lihaksikas tai vinttikoiran näköinen nainen on kaikkea muuta kuin seksikäs. Eli naisellinen nainen pistää hormoonit hyrräämään!
lihaksikas voi olla myös kauniilla tavalla. Itse käyn salilla ja minulla on sopivasti lihaksia.En ole rinnaton enkä edes pienirintainen eli naisten lihaksikkuus ei tarkoita sitä. Huomaan kyllä miesten katseet salilla ja uimahallissa...