Jos olisin mies niin en todellakaan luottais et nainen syö pillereitä
Lapsen saaminen vasten tahtoa ok sen verran iso asia etten voi ymmärtää kuinka idiootteja miehet on kun luottavat että nainen hoitaa ehkäisyn. Olen tapaillut miestä hetken aikaa ja mies menettää kyllä paljon pisteitä mun silmissä kun luottaa että syön pillereitä. Toki niin teen mutta itse miehenä vaatisin edes nähdä pillerit ja siltikin käyttäisin varmaan kortsua..
Kommentit (45)
Tuo on kyllä oikeasti suuri vääryys pakottaa mies isäksi. Mistä se mies muka voi tietää valehteleeko nainen ehkäisystä.
Eli kuitenkin syyllistät miehiä, vaikka muuta koitat esittää?
No tietysti vakiintuneet parisuhteet on eri asia mutta kun jotkut luottavat yhdenyön jutuissakin niin täysillä toiseen ja sitten kirotaan kun loppuelämä ollaankin pilattu
Vierailija kirjoitti:
Eli kuitenkin syyllistät miehiä, vaikka muuta koitat esittää?
Syyllistän kyllä mutten esitä mitään?
Mies osaa hoitaa ehkäisynsä kyllä. Aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän näitä aikuisia miehiä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Koskas suomalainen nainen kantaisi oman osansa ja vastuunsa?
Kyllä suhteessa pitää sen verran voida luottamaan. Muuten koko hommassa ei ole mitään mieltä.
Jos nainen hankkisi lapsen vasten tahtoani jättämällä pillerit salaa pois, niin sitten joko abortti tai saisi lähteä hoitamaan lapsensa itse.
Olen kyllä samaa mieltä parin muun vastaajan kanssa. Mitä mieltä koko suhteessa olisi, jos pitäisi toista noin epäluotettavana.
Tuon opetan mun pojilleni sillä jo taloudelliselta kannalta iso juttu ja mies haluaa lapsen sen kanssa jonka kanssa on se yhteiselämä.
Tiedän erään isäksi huijatun. Ei mennyt lapsen elämään ja äiti sai cp-vammasen lapsen. Isä ei koskaan nähnyt lasta.
Kun kolme vuotta oli parisuhdetta takana, niin exä vaan lopetti pillereiden syömisen. Sitä ennen ei oltu puhuttu kertaakaan lapsista ja minun kantani oli etten niitä edes halua. Että se siitä luottamisesta.
Jos olisin mies, en koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, joka kovaan ääneen julistaa, että hänellehän ei muuten aborttia tehdä. Taatusti pamahtaa vahingossa tai "vahingossa" paksuksi jossain vaiheessa.
Ei ne vakiintunetkaan suhteet ole eri asia. Pillereitä "unohdetaan" otaa tuon tuosta, kun mies ei vielä ole valmis mutta naisella kello tikittää.
Siksi mieltä helpottaa kun tietää että kohta on tulossa miehillekin vaihtoehtoja, juuri vakiintuneisiin suhteisiin jossa voi jopa olla käyttämättä kortsua. Esim Risug/Vasalgel, kun joku suomalainen firma alkaa niitä tekemään minä menen oitis asiakkaaksi. Eipä tarvitse naisen popsia nappejakaan sen jälkeen, ja Vasalgelin toiminto on todella helppo purkaa jos kuitenkin haluaa lapsia joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, en koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, joka kovaan ääneen julistaa, että hänellehän ei muuten aborttia tehdä. Taatusti pamahtaa vahingossa tai "vahingossa" paksuksi jossain vaiheessa.
hyvä! tuskin nainenkaan sinuun koskisi, koska vaikutat kusipäältä. kanna vastuusi, jos harrastat seksiä. abortti on naisen päätös ja sen tulisi olla harkittu eikä siihen saa painostaa, koska nainen joutuu kantamaan sen seuraukset, henkiset ja mahdolliset fyysiset.
Aivan. Jokaisen miehen pitää tajuta, että yhdyntä = isäksi tulemisen mahdollisuus ja elää sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jokaisen miehen pitää tajuta, että yhdyntä = isäksi tulemisen mahdollisuus ja elää sen mukaan.
Luojan kiitos maailmassa löytyy järkeviäkin naisia, eivätkä kaikki ole kaltaisiasi lompakon ja siitoskoneen metsästäjiä.
Jaahas, jos se on näin, niin jätän kyllä seurustelut jatkossa muille. Miksi olla jonkun kanssa johon ei voi luottaa? Pillua nyt saa ilman parisuhdettakin...
Jos oikeasti aikoo olla suhteessa tosissaan on pakko jossaki vaiheessa ruveta luottamaan. Ei tuollaisessa vaihoharhassa mikään suhde edes tulis ikinä onnistumaan jos ei kykene jossain vaiheessa ruveta luottamaan toiseen.