Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän uuden puolison sukulaiset juhlissa, kuinka paljon pitää sietää?

Vierailija
29.05.2016 |

Lapsen yo-juhlat. Isän uusi vaimo omine lapsineen on luonnollisesti kutsuttu, hehän ovat lapseni toinen perhe. Uuden vaimon vanhemmat ovat myös tulossa, ok. Mutta vaimon muu suku, onko pakko? Ihmisiä, joita lapseni on tavannut ehkä 5 kertaa elämässään. Ei minunkaan uuden mieheni perhettä tule muita kuin hänen vanhempansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tänän uuden vaimon sukua on sitten kutsunut, itse vaimo vai valmistuva nuori? Minun mielestäni lapsi saa päättää itse, ketä tulee vieraaksi.

Vierailija
2/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tänän uuden vaimon sukua on sitten kutsunut, itse vaimo vai valmistuva nuori? Minun mielestäni lapsi saa päättää itse, ketä tulee vieraaksi.

Jos ymmärsin oikein, vaimon sukulaiset ovat käytönnässä kutsuneet itse itsensä, tai vaimon vanhemmat ovat vihjanneet, että muukin suku on tervetullutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa jotenkin juntteja. Mutta et sinä paljon mitään voi, jos tulevat ruusuineen ja lahjakortteineen. Lakkiaiaissa tullaan ja mennään, pysy coolina. Pääasia, että tiedät paljonko onnittelijoita on tulossa, että osaat mitoittaa tarjoilut. Mun lakkiaisiin tuli vanhempien työtovereita onnittelemaan. Hyvä, jos olin tavannut heidät elämässäni kerran. Mutta eivät ne mulle mitään pahaa tahtoneet. :)