Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei voi tuntea palavaa rakkautta betamieheen

Vierailija
28.05.2016 |

Turha väittää vastaan, sillä näinhän se on. Betamieheen nainen voi tuntea kiintymystä ja kumppanuutta, mutta se sellainen palava intohimoinen rakkaus ja eläimellinen himo, sitä nainen kokee vain alfamiehen kanssa. Aika moni nainen on kokenut nuorena sen kuuman kiihkon jonkun alfamiehen kanssa, mutta harva saanut sitä alfaa kesytettyä suhteeseen ja vanhempana on sitten tyydytty siihen ihan kivaan suhteeseen betamiehen kanssa, joka sisältää läheisyyttä ja välittämistä, mutta ei enää sellaista palavaa rakkauttaa ja syvää intohimoa, jota nainen koki alfamiehen kanssa. Betamiehet eivät yksinkertaisesti herätä sellaisia tunteita, koska heillä ei ole niitä ominaisuuksia joita tuollaisten tunteiden syttymiseen vaaditaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti eikö?

Vierailija
2/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitten sitä mieltä jos tämä ajatus kerran sinua ilahduttaa. 

Vierailija
4/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ei voi saada elämässä....

Vierailija
5/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee.

Tosi hyvin selitetty.

Vierailija
6/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei väitä vastaan, koska tämä on totuus.

Vierailija
7/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu tietenkin siitä että ns. palava rakkaus on mielenterveydellinen häiriö, joka liittyy siihen että halutaan jotain mitä ei voi saada. Jos saa sen halunsa kohteen, niin kiihko katoaa. Alfat herättää naisissa intohimoa, koska alfat ovat saavuttamattomia ja etäisiä.

Vierailija
8/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään taas unohtanut syödä ne lääkkeet.....

Vierailija
9/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehet sitten rakastua palavasti rumaan naiseen?  Mistä tietää onko mies alpha vai beta? Onko fyysinen himo lopultakaan sama asia kuin palava rakkaus?

Vierailija
10/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äsken kaupassa käydessäni malliesimerkin betamiehestä. Nörtin näköinen todella harmaa tavismies, kaksi lasta ja ERITTÄIN vittuuntuneen näköinen mamma, joka ei tehnyt elettäkään kaupassa käynnin aikana mihinkään suuntaan. Mies käveli kaupassa koko ajan lompakko kädessä, teki ostokset, maksoi ja pakkasi.

Pihalla nainen paineli sisään uuteen Volvon maasturiin ja jätti miehen laittamaan yksin ostoksia ja lapsia autoon.

Miehellä oli siis ilmeisesti massia, ja saanut sillä sitten jonkun alfan jämät.

Vierailija
11/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään terassilla kahvilla ollessani tollasen pariskunnan. Muija syöksyi vekara mukanaan juttelemaan tuntemalleen ulkomaalaiselle ukolle, joka istuskeli samassa paikassa kahvilla. Ukko hiippaili perästä ja muija lähetti sen hakemaan itselleen vaikka kupin kahvia. Muija ei itse halunnut mitään, joten ahvin takia se ei tosiaan tullut sinne. Ukko haki kupposen ja istui toisessa pöydässä juomassa sitä. Mietin lähtiessä, etä pitäisk sanoa, että kasvata nyt nyhverö munat itsellesi, mutta aattelin ettei se sitä kuitenkaan tee.

Vierailija
12/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toi varmaankin on. Eikös ovulaation aikaan naiset juuri vielä etsiydy jännämiesten seuraan. 

Vierailija
13/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehet sitten rakastua palavasti rumaan naiseen?  Mistä tietää onko mies alpha vai beta? Onko fyysinen himo lopultakaan sama asia kuin palava rakkaus?

Näiden palstapojujen mielestä tietysti on. Eivätkä rumat naiset edes ole naisia joten heitä ei lasketa... 

Vierailija
14/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden palstapojujen mielestä tietysti on. Eivätkä rumat naiset edes ole naisia joten heitä ei lasketa... 

Ei mies voi rakastua rumaan naiseen palavasti. Ihan totta. Palavassa rakkaudessa nainen sekoittaa himon ja tunteet, niin ettei niitä voi erottaa.

Vierailija
15/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Seurustelin ennen ns. alfamiehen kanssa. Seksi oli tosi epämiellyttävää, koska emme olleet yhtään samalla aaltopituudella, mies oli ylimielinen ja kovakourainen. Himot katosi aika nopeasti siinä.

Sitten tapasin tavallisen, kiltin, mukavan, rauhallisen miehen, sielunkumppanin. 15 vuoden jälkeenkin saa minut syttymään ja mahanpohjasta kouraisee, kun hän vain katsoo tietyllä tavalla.

Oliko muuta?

Vierailija
16/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin äsken kaupassa käydessäni malliesimerkin betamiehestä. Nörtin näköinen todella harmaa tavismies, kaksi lasta ja ERITTÄIN vittuuntuneen näköinen mamma, joka ei tehnyt elettäkään kaupassa käynnin aikana mihinkään suuntaan. Mies käveli kaupassa koko ajan lompakko kädessä, teki ostokset, maksoi ja pakkasi.

Pihalla nainen paineli sisään uuteen Volvon maasturiin ja jätti miehen laittamaan yksin ostoksia ja lapsia autoon.

Miehellä oli siis ilmeisesti massia, ja saanut sillä sitten jonkun alfan jämät.

Niin tyypillinen tapaus. Tällaisia on iso osa parisuhteista.

Vierailija
17/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, sit mun mies on selvästikin alfa!

Vierailija
18/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no koska tunnen ja olen alusta asti tuntenut sekä palavaa rakkautta että suurempaa intohimoa kuin ikinä miestäni kohtaan niin hän on siis sittenkin alfamies! Pitääpä kertoa tämä hänelle, hän on koko ikänsä ollut aivan väärässä kun on puhunut olevansa jopa joku omega-mies, kun oli kokematon superujo tietokonenörtti vielä 23-vuotiaana kun hänet löysin. Mutta juu siispä hän onkin alfamies, tästä hän varmaan ilahtuu kun se alfa-beta-omega-juttu tuntui ainakin ennen minua olleen kauhean tärkeää hänelle ja oli päätellyt ettei ikinä saa naista koska naiset eivät ota omegamiehiä edes vanhempina. Tai jotain sellaista yhtä omituista. :D

Minua on aika moni "alfa" yrittänyt iskeä, ja yrittää edelleen silloin tällöin, olen nätti, pitkätukkainen ja hoikka. Minä vaan en ole ikinä niistä ollut kiinnostunut. Veikkaan myös etten ole tässä asiassa ihan niin uniikki lumihiutale kun ap:n kaltaiset luulevat... :D

Vierailija
19/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Seurustelin ennen ns. alfamiehen kanssa. Seksi oli tosi epämiellyttävää, koska emme olleet yhtään samalla aaltopituudella, mies oli ylimielinen ja kovakourainen. Himot katosi aika nopeasti siinä.

Sitten tapasin tavallisen, kiltin, mukavan, rauhallisen miehen, sielunkumppanin. 15 vuoden jälkeenkin saa minut syttymään ja mahanpohjasta kouraisee, kun hän vain katsoo tietyllä tavalla.

Oliko muuta?

Jos se miehesi olisi kauhean epävarma ja alistuvaluonteinen, niin ei varmaan kouraisisi yhtään mistään. Tämän on moni mies minä mukaanlukien huomannut: jos muutut nössöstä itsevarmaksi, olet yhtäkkiä jotain kovin ihmeellistä naisten mielestä ja he rakastuvat suhun tulisesti. Nössönä naislta saa kauheasti paskaa ja parisuhteessa nainen on kärttyisä.

Vierailija
20/45 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, no koska tunnen ja olen alusta asti tuntenut sekä palavaa rakkautta että suurempaa intohimoa kuin ikinä miestäni kohtaan niin hän on siis sittenkin alfamies! Pitääpä kertoa tämä hänelle, hän on koko ikänsä ollut aivan väärässä kun on puhunut olevansa jopa joku omega-mies, kun oli kokematon superujo tietokonenörtti vielä 23-vuotiaana kun hänet löysin. Mutta juu siispä hän onkin alfamies, tästä hän varmaan ilahtuu kun se alfa-beta-omega-juttu tuntui ainakin ennen minua olleen kauhean tärkeää hänelle ja oli päätellyt ettei ikinä saa naista koska naiset eivät ota omegamiehiä edes vanhempina. Tai jotain sellaista yhtä omituista. :D

Minua on aika moni "alfa" yrittänyt iskeä, ja yrittää edelleen silloin tällöin, olen nätti, pitkätukkainen ja hoikka. Minä vaan en ole ikinä niistä ollut kiinnostunut. Veikkaan myös etten ole tässä asiassa ihan niin uniikki lumihiutale kun ap:n kaltaiset luulevat... :D

Koko tämä alfabeta-pelleily on vain netin kautta elävien ihmisen tekosyy sille että eivät uskalla elää oikeaa elämää :D