Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tietokone on meidän ainoassa vaatehuoneessa, missä myös minun vaatteeni.

Vierailija
27.05.2016 |

Mies tänään (kuten joka päivä) pelannut koneellaan n.17--
Minulla ei mitään asiaa vaatehuoneeseen yleensäkään iltaisin muuta kuin yökkäri hakemaan ja puhtaat alusvaatteet ja ehkä villasukat. Yritän aina hakea ne kerralla suihkun/saunan jälkeen.
Tänään(kin) mies suuttui kun tulin kaivelemaan vaatekoriani.
Huusi, että mee pois ja vittua perään.
Sanoin, että otan vaan yökkärit ja menen sitten ja voi voi jos häiritsee, tämä kun on meidän vaatehuone kuitenkin.
Mies uhkasi suutuspäissään vievänsä minun vaatteeni pois täältä, että saa pelata rauhassa. Siis täh? Vaatehuoneesta, mikä on vaatteille tehty?

Ymmärrän joo, että kesken pelin ärsyttää, mutta kun en siellä ramppaa todellakaan turhaan vaan sen mitä kerran tai korkeintaan illassa tartten.
Viime viikolla hermostui tästä samasta niin, että muksi mahaani hermostuksissaan samalla kun etsin niitä vaatteitani saunan jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Ota karkki.

Vierailija
2/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä. Ota karkki.

Joo, samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suvaitsisi omalta puolisolta tollasta käytöstä. Lentäis pihalle tietsikan jatkona.

Vierailija
4/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua juuri luin?

Vierailija
5/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä näen ap:n miehen kököttämässä vaatehuoneen hyllyllä hankalassa asennossa läppäriä läiskimässä.

Vierailija
6/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Peluri ei veisi konettaan vaatehuoneeseen. Liikaa tekstiilipölyä ja tuuletin on muutenkin kovilla.

Vierailija
7/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eksältäni. Onko nimikirjaimet N.L.? Vaihtamalla parani, nyt on ihana mies joka elää tässä maailmassa ja kunnioittaa naisia aina. 

Vierailija
8/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä itseltäsi:

- Miksi tietokone on vaatehuoneessa?

- Miksi aikuinen mies pelaa kaiket iltat? Vai oletko yhdessä teinin kanssa.

- Miksi sinä, aikuinen nainen, siedät keneltäkään tuollaista käytöstä?

Vierailija
9/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla monesti puhutaan "miehistä" vaikka kirjoittaja olisi ihan pentu itsekin ja se hänen "miehensä" vielä täysi poikanen.

Vierailija
10/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa tehdä muutakin kuin pelata, kun niin suljetussa tilassa ilman häiriötä datailla. Avaapa silmäs ap.

Vierailija
11/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Vai 14-vuotias? 

Vierailija
12/13 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen mies. Minun miehelläni on oma huone tietokoneilleen, sun muille elektroniikkajutuilleen, mutta ei se sitä ovea sulje pelatessaan. Kuulokkeet päässä niin miten minun olemassaoloni häiritsisi? Saatan välillä käydä halailemassa ja pussailemassa tai istua hetken sylissä, eikä sekään sitä häiritse.

Luulisi nörtin osaavan arvostaa naisen olemassaoloa kun sellaisen saaminen ei nörtille useimmiten ole mikään kovin helppo juttu... En tosin tiedä onko ap:n mies nörtti vai vaan joku idiootti.

Vierailija
13/13 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa naiset ovat näköjään totaalisia kynnysmattoja...