Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttöni on koko ajan kiukkuinen! :(

Vierailija
27.05.2016 |

tiuskii, ei oikein tahdo keskustella mistään, näpertää vain puhelintaan ja-/tai tietokonetta. tuntuu siltä kuin hän olisi koko ajan vihainen minulle jostakin vaikka tiedän ettei ole, käyttäytyy samalla tavalla kaikkia perheenjäseniä kohtaan.
nätisti pyytämällä harvoin tekee mitään (laittaa astioita koneeseen/sammuttaa koneen) vaan aina joutuu useaan kertaan pyytämään, lopulta käskemään, että jotain tapahtuu ja tällöin kaupan päälle tyttö kiehuu ja huudon tai mökötyksen siivittämänä vastahakoisesti tekee jotain. makaisi mielellään vaan sängyssään puhelimen kanssa tai sitten olisi tietokoneella päivät pitkät.

onko nuo kaikki murkkuna tälläisiä vai pitäisikö huolestua? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Toi voi kestää pari vuotta 

Vierailija
2/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuikä. Muutama vuosi voi olla aika turbulenssia ja vanhemmilta vaaditaan pitkää pinnaa. Mun tätini sanoi aikoinaan, kun tyttöni räyhäsi mulle, niin ' sille ne eniten räyhää, kehen eniten luottaa' . Juu, välillä ei oikein naurattanut, pikemminkin itketti, mutta jälkeenpäin tyttö on käytöstään pyytänyt anteeksi ja ollaankin naurettu noita kauhun vuosia..😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, olipas kiva (anteeksi ;D) lukea että muillakin ollut tälläistä. josko tuota tuittupäätä nyt sitten voi katsella rauhallisemmin mielin.

-ap-

Vierailija
4/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on yli 20 tiuskijaa.

Terveisin, ope

Vierailija
5/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava ikä

Vierailija
6/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 13 on ehkä pahin ikä? Joskus itsekkin ollut rasittava teini.

Vierailija
7/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa kyllä että mulla oli nuorena (ja vieläkin) ärtyneisyys oire masennuksesta. Tiuskiminen tuli vaikken ollut vihainen ja vaikka yritin sanoa päässäni että kaikki on hyvin, eikä syytä olla ärtynyt.

Toki myös voi olla normaalia teini-ikää ja toivottavasti onkin! Mutta kuitenkin tällainenkin mahdollisuus on.

Vierailija
8/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tuossa iässä minua rasitti eniten se, että en saanut olla rauhassa. :)

Vierailija
9/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tulossa nainen. 

Lohduttaudu sillä, että joillakin se loppuu sitten mummo-iässä ja heistä tulee taas lempeitä ja iloisia. Ei kaikista toki.