Noniin pullukat
Mitäs sitä on tänään tullut syötyä? Minähän olen syönyt kaksi perunaa.
Sinkkumies
Kommentit (17)
Aamulla tuorepuuro eli luonnonjugurtti ja kaurahiutaleet. Päivällä rahka, ananas, 2×ruisleipä ja miniporkkanapussi. Ennen punttia banaani, äsken rahka ja omppu. Yötä vasten jauheliha ja salaatti. Vtuttaa nää raskausläskit, pakko päästä äkkiä eroon.
vaaleaa leipää, hernekeittoa, karkkia, sipsejä ja pari palaa suklaata.
Ap -Sinkkumiehen kannattaisi syödä hieman enemmän ja tai ainakin monipuolisemmin, että aivot saisivat energiaa ja ehkä saattaisivat, ellei muuten niin vaikka vahingossa joskus tuottaa järkevältäkin vaikuttavaa sanottavaa, sekä auttaa pitämään älämölöt aisoissa.
Meinasin laittaa pyöräilysukat jalkaan.
Ihan kun mä olisin lähdössä pyöräileen.
Sinkkumies
Puolikas kaurapuikula floralla, Lidlin fetasalaatti cashewpähkinöillä (meni varmaan kaksi kourallista), joku smootie Lidlistä, kolme karkkia, poronkäristystä ja perunamuussia sekä puolukoita. Kahvia 3 kupillista (1 rasvattomalla maidolla) ja teetä mustana. Ai niin, yks Jaffakeksi.
Käristystä meni ihan liikaa samoin perunamuussia.
Broileria, makkaraa, jäätelöä, tomaatti-mozzarellasalaattia, mansikoita, porkkanaa ja parsakaalia. Juomaksi on mennyt vettä, kahvia ja punaviiniä.
No minäpä olen syönyt kaksi megapussillista sipsejä, litran suklaajätskiä, perheelle aiotun lihamurekkeen, kolme suklaapatukkaa, neljätoista donitsia, puolen metrin patongin, perhepizzan extrajuustolla, puolikkaan hevosen sekä lentokoneen. Olen MEGALÄSKI HYI 167cm / 80kg.
...
Tämänhän te läskipakkomielteiset halusitte kuulla? 😁
Vierailija kirjoitti:
No minäpä olen syönyt kaksi megapussillista sipsejä, litran suklaajätskiä, perheelle aiotun lihamurekkeen, kolme suklaapatukkaa, neljätoista donitsia, puolen metrin patongin, perhepizzan extrajuustolla, puolikkaan hevosen sekä lentokoneen. Olen MEGALÄSKI HYI 167cm / 80kg.
...
Tämänhän te läskipakkomielteiset halusitte kuulla? 😁
Aijai, kannattaisi kokeilla kahden perunan dieettiäni.
10 kuppia kahvia on tosin mennyt maidolla, mutten laske sitä syömiseksi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Tämänhän te läskipakkomielteiset halusitte kuulla? 😁Aijai, kannattaisi kokeilla kahden perunan dieettiäni.
10 kuppia kahvia on tosin mennyt maidolla, mutten laske sitä syömiseksi.
Sinkkumies
Söin kaksi perunaa perheelle aiotun lihamurekkeen kanssa, kelpaako se? Siis keitettyä perunaa. Puoli lautasellista olikin valkosipulikermaperunoita ekstrakermalla, mmm. Kohta syön iltapalaksi paistetun villisian Asterix ja Obelix-tyyliin. T. MEGALÄSKI HYI
Aamu: Chocolate velvet Cambridge-pirtelö
Lounas: Kanasalaatti, kauraleipäviipale, kevytcola
Päivällinen: Minttu-suklaa Cambridge-pirtelö, rasia pensasmustikoita
Iltapala: Cappuccino Cambridge-pirtelö
Joo, laihdutan, helmikuun loppupuolella alotin ja nyt tulos -18 kg :)
Lounas:salaattia:feta,kananmuna,kana,kurkku,tomaatti,paprika.Välipala:puoli purkkia maitorahkaa."Toinen välipala": minihiilariruisleipä, voita, kurkkua.Illallinen: 2 kananmunaa, 4 pekonisiivua. "Iltapala": tee kermalla. Namnam.
Pekonia pekonipedillä kerma-voi-juustokastikkeella.
Mitäpä muutakaan pullukka söisi.
Ainiin ja kakstoista purkkia rahkaa vetäsin koska bullmentulakin syö sitä tuhansia kiloja vuodessa.
Ja semmoset rimpulasetit sitten sieltä. Painatko jo yli 60kg?
- Punttisika salilta god tier alpha 192/100/13%