Miksi monille naisille on niin yllättävää, että myös naiset pystyy kaikenmaailman perseilyyn?
Naisista löytyy ties mitä hulluja jotka pystyy ihan mihin vain on väkivaltaisia, rasisteja, ihmisvihaajia ja vaikka mitä kilareita. Aina kun joku tutkimus julkaistaan niinkuin tuo naiset tekee puolet netin naisvihasta ihan itse, silmät lautasena hämmästellään että eihän se voi olla mahdollista vain miehet on pahoja.
Aivopestäänkö naiset luulemaan että jokainen nainen on enkeli ja täysin kykenemätön mihinkään pahaan vai mistä tämä johtuu? Miehet nyt ainakin tietää että miehistä löytyy ties mitä seinähulluja ja perseilijöitä, eikä heillä tuollaisia luuloja ole.
Kommentit (10)
Näin. Kukaan nainen ei koskaan usko kuinka ex raivosi minulle puoli tuntia kun kerroin nähneeni torilla espanjalaisia tanssijoita.
Jossain oli joskus että usein naisten rikoksiin liittyy sairas mustasukkaisuus jostain miehestä/naisesta.
Mutta eipä sitä tartte vanhaksi elää, kun jo tajuaa kuinka paljon pahoja naisiakin on. Usein muuten miehet luulee, että kaikki naiset ovat kilttejä.
En tiedä.
Olen kyllä huomannut joidenkin naisten olettavan kaikkien naisten olevan kaikesta samaa mieltä.
Hmm... vai naisvihaa.
Onko jonkun kanssa eri mieltä oleminen vihaa :D
Korppikotkat kiertelevät aina haaskalla (kuolemaisillaan oleva raato). Naiset vrt. Amber Heard. Ja lapset kiittävät.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... vai naisvihaa.
Onko jonkun kanssa eri mieltä oleminen vihaa :D
Jos tohon tutkimukseen viittaat on toki ongelmallista naisvihan määrittely, mutta seuraa joskus jotain someraivoa ja tarkkaile naisten kielenkäyttöä. Huorittelu, tappouhkaukset kaikenlainen saasta mitä jotkut luulee, että tulee vain miesten näppikseltä onnistuu myös naisilta. Naisetkin on raivon tilassa, teksti on senmukaista.
Naisasialiikkeen yksipuolinen asioiden käsittely ja naisten suorittaman väkivallan tutkimisen vastustaminen.
Vähän outoa siinä valossa, että naiset kuitenkin tunnetusti mustamaalaa toisiaan täysillä selän takana. Että ei sitten kuitenkaan usko naisten kykenevän pahuuteen, vaikka jauhavat jatkuvasti kauheita juttuja "pahoista" kavereistaankin.
Miesten rikokset syynä: viina, erektio, huumeet, raha, mustasukkaisuus, mielisairaus
Naisten rikokset syynä: kosto, raha, mustasukkaisuus, mielisairaus