Hyvät naiset, miksi noin kova taso?
No niin, kävin eilen Tinderissä toteamassa, että naisten taso on liikaa. Kaikki naiset ovat niin kauniita, juovat kuohuvaa jossain pilvenpiirtäjän kattobaarissa, kuvia salitreeneistä 100 kg suorilla käsin tai jostain extreme-lajista lentämässä kilpaa muuttohaukan kanssa ja kotioloissa sitten pitäis aina olla netflix&chill (=sex).
Räpsytin siinä kymmeniä rukseja kunnes totestin ettei mulla ole todennäköisesti annettavaa yhdellekkään heistä. Minne katos ne yhteiset hetket sunnuntai-aamuna peiton alla, kävelyretket luonnossa, piknikit puistossa ja pusut suihkun alla ynnä muut normaalit jutut.
t. asemalle jäänyt
Kommentit (18)
Oikeastiko kuvittelit, että pieruverkkareissa kotisohvalla mehua juovat ja telkkaria katsovat naiset olisivat Tinderissä?
Etsimäsi naiset eivät yksinkertaisesti käytä Tinderiä. Tinderissä korostuu kummastakin sukupuolesta tietynlaiset ihmiset ja tietynlainen elämäntapa (tai ainakin sen kulissi). Muut eivät siellä oikein menesty, ellei tule joku toinen "outsideri" vastaan.
Enhän mä edes kertonu millaista naista olen hakemassa.
- AP
Tarkoitatko, että osoitit kiinnostuneisuutesi kymmenille naisille?
Unelmamies...
Vierailija kirjoitti:
Käytämmekö samaa sovellusta?
Ilmeisesti emme
- APpi
Kannattaiskos katsella naista ihan oikeasta elämästä?
Vierailija kirjoitti:
- AP
Eli ihan muuten vaan pohdiskelit: "Minne katos ne yhteiset hetket sunnuntai-aamuna peiton alla, kävelyretket luonnossa, piknikit puistossa ja pusut suihkun alla ynnä muut normaalit jutut."?
Jaa. Minä olisin kai jotain siltä väliltä. En todellakaan mikään supernainen, mutta en myöskään piere verkkareissa sohvalla tms. Olin vähän aikaa Tinderissä, mutta lähdin pois. Monet oli tykänneet, mutta siihen se jäi ellei ollut valmis lähtemään heti yön selkään jonnekin lähiöön...
Mikä juttu tää verkkareissa piereskely nyt on? :D
- APulanta
En ole tinderissä mutta käsittääkseni sieltä ei kannata etsiä tosimielellä ketään. Minä olen ihan tavallinen nainen ja kaipaisin juuri tuollaista mitä ap kuvaili yhteisistä hetkistä. En ole mikään supernainen enkä mikään timmimimmi mutta mitä nyt omien suhteiden perusteella voi sanoa niin suurinosa miehistä etsii ihan juuri tälläistä tavallista pikkasen pyöreää naista.
Se on vaan joittenkin tapa pukeutua ja viettää aikaa, esim. pieruverkkarit kotiasuna eli puolison silmissä normaalisti vs. jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissä mutta käsittääkseni sieltä ei kannata etsiä tosimielellä ketään. Minä olen ihan tavallinen nainen ja kaipaisin juuri tuollaista mitä ap kuvaili yhteisistä hetkistä. En ole mikään supernainen enkä mikään timmimimmi mutta mitä nyt omien suhteiden perusteella voi sanoa niin suurinosa miehistä etsii ihan juuri tälläistä tavallista pikkasen pyöreää naista.
Kyllä siellä on suhdetta hakevia miehiäkin ja tiedän omasta kaveripiiristä tinderissä tavanneita pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Eli ihan muuten vaan pohdiskelit: "Minne katos ne yhteiset hetket sunnuntai-aamuna peiton alla, kävelyretket luonnossa, piknikit puistossa ja pusut suihkun alla ynnä muut normaalit jutut."?
No mitä tämä kertoo naisesta sen tarkemmin? Eikös noi ole ihan normijuttuja tai kuvittelin olevan.
- APina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
No mitä tämä kertoo naisesta sen tarkemmin? Eikös noi ole ihan normijuttuja tai kuvittelin olevan.
- APina
No miksi aloittaja sitten kysyy asiaa, jos nuo ovat hänen mielestään ihan normijuttuja?
Moniko mies oikeasti on tuomlainen mitä ap kuvaili? Että tykkää käpsytellä käsi kädessä puistoissa piknikille ym.
Miks kaikki laittaa sanoja mun suuhun :[
- APrilli
Eipä tuo shokki kestä kuin hetken, ja sitten tajuaa että kannattaa keskittyä muihin asioihin elämässä. t. toinen asemalle jäänyt