Ei tarvitse lukea tätä nyt liian vakavissaan mutta luin eilen joltakin miestensivulta kehonkielestä ja miten tunnistaa joku mies kovaksi ja vaaralliseksi. Siinä sanottiin että alfan ele on tervehtiessä nyökätä heilauttamalla päätä ylöspäin sen sijaan että kallistaisi leukaa alistuvasti rintaa kohti.
Eilen kadulla kävellessäni vastaan tuli yksi naamatuttu nainen ja tervehdittyäni häntä pääliikkeellä tajusin joidenkin kymmenien sekuntien päästä että sehän oli sellaista alfatoimintaa, mistä aiemmin luin mutta lukeminen ei voinut vaikuttaa käytökseeni, koska se oli ihan tiedostamatonta käytöstä. Tänään tein tuon saman 'vahingossa' eli siis tiedostamatta uudelleen.

Harmi että en muista enää miten olen joskus aiemmin tervehtinyt eli olenko tullut alfamaisemmaksi itsetunnon parantumisen myötä vai en. Ehkä joku neurologinen muutos voi myös vaikuttaa tuohon käyttäytymiseen.

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hih! =) Niin paljon kuin sinusta pidänkin ja juttujasi ihan mielelläni luenkin ja sinua täällä aina puolustelen, voin sanoa, että ei. Kaikkea muuta saatat ollakin mutta alfauros et ole. Et vaikka miten päin asiaa puljailisit :D

Vierailija kirjoitti:
Hih! =) Niin paljon kuin sinusta pidänkin ja juttujasi ihan mielelläni luenkin ja sinua täällä aina puolustelen, voin sanoa, että ei. Kaikkea muuta saatat ollakin mutta alfauros et ole. Et vaikka miten päin asiaa puljailisit :D
No kiva että pidät mutta et lukenut aloitusta kovin tarkkaan, kun siinä sanoin etten ollut täysin vakavissani. Ainakin ihmisillä johtajuus on kai kontekstiriippuvaista ja siksi koko termiä ei voi käyttää liian vakavissaan kun puhutaan ihmisistä eikä susista.

Minusta oli hauskaa tehdä tällainen aloitus kun nyt on ollut niin paljon näitä alfajuttuja ja sen lisäksi tässä on ihan oikea asia mietittäväksi, mutta tyypilliseen tapaan lähes kaikki vastaajat keskittyivät lapselliseen lällättämiseen ja missasivat itse pointit. Tarkoitus ei ollut nauraa minulle vaan minun kanssani ja ehkä miettiä tuota käyttäytymistieteelliseltä kannalta.

Vierailija

Muistan yläasteella 80-luvulla nähneeni tuollaista leuan nykimistä ylöspäin. Sitä harrastivat samat pojat, jotka kulkivat kampa kädessä ja peilasivat heittoaan jokaisesta kiiltävästä pinnasta. Opittua käytöstähän leuan nykiminen oli siinä missä jalat harallaan käveleminenkin, ja kynäniskaisilta teinipojilta teinityttöjenkin silmissä aika huvittavaa.

Älä opettele noin höpsöä tapaa. Se nimittäin näyttää enemmän hätkähtämiseltä kuin tervehtimiseltä. Ja urosmaista käytöstä se ei ole.

Vierailija

Vaikka toki vitsailetkin, niin ymmärrät varmaan, että alfaa määrittelee huomattavan moni muukin piirre, kuin se, millä tavalla nyökkää vastaantulevalle tutulle? Korjaa nyt jos olen väärässä, niin alfamiehillä on ainakin jonkinverran seksuaalista kokemusta naisista, ja heille ei tuota järjettömän suuria vaikeuksia saada naista?

Vierailija

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tervehdin ihmisiä noin, olenko alfanaaras??

N33

En tiedä. Oletko muutenkin rohkea ja ehkä jopa dominoiva?

Juu, olen. Ekstrovertti, puhelias, sosiaalinen, helposti lähestyttävä, karismaattinen ja  nauran ja puhun paljon.

N33

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat