Lyhyin avioliitto jonka tiedät?
Itsellä ei tule mieleen tuttavapiirissä mitään erityisen lyhyitä avioliittoja, kaikki ovat olleet yhdessä pitkään ja hyvä niin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se britney spearsilla kestänyt jotain pari tuntia..
Jos nyt puhutaan ihan tuttavista eikä julkkiksista....
Eräällä nuorella parilla kesti vajaan vuoden.
Vuosi ja kaksi kuukautta. Tuli melkoisena shokkina parin yhteiselle ystäväpiirille, sillä pariskunta oli ennen avioliittoa asunut yhdessä useamman vuoden ja vaikuttanut varsinaiselta unelmaparilta. Vasta eropapereiden jättämisen jälkeen selvisi, että parin introvertimpi ja itsenäisempi osapuoli ei enää kestänyt puolisonsa sosiaalista vaativuutta ja sitä, että kaikki piti tehdä yhdessä pariskuntana. Liitto solmittiin ilmeisesti ikään kuin viimeisenä oljenkortena ja yrityksenä pelastaa suhde.
Mun kaveripariskunta meni naimisiin heinäkuussa, ja muuttivat eri osoitteisiin loka-marraskuussa. Välit oli rakoillut jo ennen häitä, mutta eivät kuulemma voineet perua juhlia kaiken sen vaivan jälkeen. Ja olisi ollut noloa peruuttaa häät.
En nyt sitten tiedä kumpi olisi nolompaa, peruuttaa häät vai hakea eroa heti häiden jälkeen...
Toinen pariskunta meni naimisiin elo-syyskuussa ja seuraavana keväänä laittoivat eropaperit vetämään.
Miehen eka liitto. Muikki järkkäs megahäitä useamman vuoden ja ero tuli vuosi häiden jälkeen. Käytännössä suhde loppui jo aikaisemmin.
2kk. Harmitti pirusti, kun ostettiin niille kallis häälahja..
Omani. Yhden hääpäivän ehdimme viettää.
Ei oltu naimisissa, mutta ero tuli 9 kk yhteisen omistusasunnon hankkimisen jälkeen.
Matti Nykänen meni naimisiin kesällä 89, syksyllä eropaperit vetämässä.
Alle vuoden kesti tuttavana unelmaliitto. Eivät ihan ehtineet häitä maksaa pois ennenkuin tuli ero.
Lyhin avioliitto, jonka toisen osapuolen tunnen henkilökohtaisesti, päättyi jo häämatkalla. Olivat kai virallisesti kuitenkin naimisissa puolisen vuotta, kun eroa ei noin vain saanut.
Nainen paljastui psykopaatiksi (minä siis tunsin sen miehen). Nykyään mies on normaalin naisen kanssa naimisissa, kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripariskunta meni naimisiin heinäkuussa, ja muuttivat eri osoitteisiin loka-marraskuussa. Välit oli rakoillut jo ennen häitä, mutta eivät kuulemma voineet perua juhlia kaiken sen vaivan jälkeen. Ja olisi ollut noloa peruuttaa häät.
En nyt sitten tiedä kumpi olisi nolompaa, peruuttaa häät vai hakea eroa heti häiden jälkeen...Toinen pariskunta meni naimisiin elo-syyskuussa ja seuraavana keväänä laittoivat eropaperit vetämään.
Mun mielestä ehdottomasti nolompaa on erota pian häiden jälkeen kuin perua häät. Häiden peruminen on fiksu päätös ja kaikki ymmärtävät ja harmittelevat, oli syy mikä tahansa. Sen sijaan nopea eroaminen häiden jälkeen saa aikaansa vain pään pyörittelyä, päivittelemistä ja tuomitsemista. Oli syy mikä tahansa.
Häät kesällä 2014. Syksyllä 2015 muuttivat eri osoitteisiin. Nainen petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sitten tiedä kumpi olisi nolompaa, peruuttaa häät vai hakea eroa heti häiden jälkeen...Toinen pariskunta meni naimisiin elo-syyskuussa ja seuraavana keväänä laittoivat eropaperit vetämään.
Mun mielestä ehdottomasti nolompaa on erota pian häiden jälkeen kuin perua häät. Häiden peruminen on fiksu päätös ja kaikki ymmärtävät ja harmittelevat, oli syy mikä tahansa. Sen sijaan nopea eroaminen häiden jälkeen saa aikaansa vain pään pyörittelyä, päivittelemistä ja tuomitsemista. Oli syy mikä tahansa.
Entä jos puoliso muuttuu heti papin aamenen jälkeen ja paljastuu väkivaltaiseksi? Osasi näyellä normaalia aukottomasti, vaikka asuttiin yhdessä vuosia ennen häitä. Saako silloin mielestäsi erota? Kuinka kauan pitää alistetun osapuolen sinnitellä, jottei aiheudu 'päänpyörittelyä, oli syy mikä tahansa'?
Kiinnotaisi oikeasti, koska asia on ajankohtainen. Nyt on kulunut alle vuosi häistä.
Reilu kuukausi, kun muuttivat erilleen.
Tuhannen prinsessahäät kaikkine herkkuineen piti vanhempien järjestää.
Olin viime kesänä sukulaisen häissä. Jouluna huomasin, että morsian esiintyi FB:ssä taas tyttönimellään. Jep jep.
Eikös se britney spearsilla kestänyt jotain pari tuntia..