Aurinkoista alkuviikkoa täältäkin
Ihanaa kun koko päivä oli aurinkoinen ja lämmin eikä tullut pisaraakaan vettä taivaalta.Enpä ole saanut kirjoitelluksi varmaan kuuteen viikkoon tänne palstalle, jotenkin vaan aika mennyt niin kovalla vauhdilla eteenpäin=))
olen nyt ollut kotona juhannuksesta saakka, saikulla, sitä ennen viikon lomalla ja pari päivää ennen lomaa yritin olla töissä mutta ei tullut mitään, supisteli niin paljon töissä ja kotona että lääkäri katsoi paremmaksi pysytellä poissa duunista.
Mutta kyllä vaan supistelut ovat helpottaneet huomattavasti, myöskää harjoitus suppareita ei tule niin paljon kuin ennen.
Tänään tosin pankissa istuessani tuli aika mahtavia supistuksia, tuntui että alaselkä olisi ollut välillä tulessa.
Vatsa alkaa olemaan sen verran iso että toivon oikein että tulisi ennen laskettua aikaa pois, esikoinen syntyi 10 päivää etuajassa, toivottavasti tämäkin=))
kesäloma reissulla oltiin jo toisessa mummolassa ja siinä samalla käytiin särkänniemessä, ilmat vaan ei suosineet kun satoi välillä kaatamalla mutta neiti oli innoissaan=)) Juhannus vietettiin mökillä ja käytiin aattona TITI nalle talossa, ihana paikka, voin suositella lämpimästi kaikille=))
Puolentoista viikon kuluttua pitäisi lähteä miehen vanhempien luokse ja mökille, sitten kun palataan alkaa olla jo rv 36 täynnä katsotaan saadaanko heti kotiin tullessa mennä synnyttämään.Onneksi saatiin täksi viikoksi haikaranpesään aika kätilön kanssa puhumaan/suunnittelemaan synnytystä. Ensi viikolla olisi neuvola ja kun reissusta tullaan niin vika lääkäri.Aika kyllä menee kuin siivillä, onneksi olen laittanut melkein kaikki kuntoon, vaunut täytyisi vielä pestä ja hoitopöytä hakea.
Neitillä oli tänään viimeinen tarha päivä ja taisin minä olla enenmän haikeana kuin neiti, tietenkään hän ei vielä ymmärrä ettei mene enään sinne(3v), odottaa vaan kovi pikkuveljen syntymää ja että sitten alkaa seurakunnan kerho ja tänään ilmoitin hänet vielä muskariin.Kyllä hänelle ainakin olisi tarjolla ohjelmaa=))
Pidättekö muut esikoiset tarhassa vai ovatko he teidän kanssa kotona??
Makean syömisestä joku kysyi(sori en muista nimeä, raskauden aikainen dementtia vaivaa pahasti), esikoista odottaessani söin rv 25 lähtien melkein joka päivä suklaa levyn tai sitten paljon muuta hyvää, esikoinen painoi 3400g, nyt minulla on aika kauhea makean himo, mutta olen hieman yrittänyt hillitä itseäni kun tiedän että pojat ovat aina isompia samoin toinen lapsi aina isompi ensimäiseen verrattuna(esikoinen syntyi etuajassa 10pv, mitä lie painanut jos olisi ollut vielä 10pv enenmän vatsassa), kyllä mä uskon että kova makean syöminen vaikuttaa painoon, eikä viimeisen kuukauden aikana suositella kovasti syövän makesia ja juovan limpparia.
Nyt täytyy painua pehkuihin, kello on jo puolen yötä ja vielä kukun täällä=))
kaikille hyviä vointeja ja aurinkoisia päiviä=))
nelli rv 32+6