Vierailija

Viikonloppuna tuli kova läheisyydenkaipuu ja ajattelin käydä baarissa, jos vaikka löytyisi seuraa. Olen normaali, siisti, vähän vatsakas mies mutta en epätoivoinen.
Istuin baaritiskillä ja aina jos tuli iloisen näköinen ihminen tilaamaan, yritin vaihtaa pari hyväntuulista sanaa. Saman tien naisten suu meni viivaksi tai tiuskaistiin, että ei kiinnosta. Toisessa paikassa kysyin, sopiiko liittyä naisseuraan ja vastaus oli aina kielteinen, vaikka olisi ollut ainoa vapaa istumapaikka koko baarissa. Tunsin itseni luseriksi ja lähdin kotiin.
Naisia ei tosiaan kiinnosta muut kuin huippumiehet. Sitten valitetaan, kun ei ole partneria. Tavallista miestä ei tarvita kuin maksamaan veroja.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Kysyt vaan että mitä kuuluu. Ei kaiken tartte olla niin monimutkasta. Eikä kaikki naiset todellakaan halua mitään "alfauroksia", vaan ihan tavallisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyt vaan että mitä kuuluu. Ei kaiken tartte olla niin monimutkasta. Eikä kaikki naiset todellakaan halua mitään "alfauroksia", vaan ihan tavallisen miehen.

Näinhän minä juuri tein. -ap

Vierailija

No meet sinne baariin ensinnäkin kaverin tai mielellään useamman kaverin kanssa. Sitten juttelette siellä pitemmän aikaa keskenänne mielellään niin että teillä on hauskaa ja nauratte jne. Sanomattakin on selvää että olet siisteissä vaatteissa ja hiuksissa ainakin jonkinlainen leikkaus. Siinä samalla skannaat baarin tarjontaa ja rupeat katselemaan jotain oikeasti tasoistasi naista. Vilkuilet välillä sinnepäin niinkuin olisit kiinnostunut ja jos nainen ottaa katsekontaktia sen näköisenä että voisi kiinnostaa,  voit vähän hymyillä hyväksyvästi ja sitten taas siirtää huomion takaisin keskusteluun kaveris kanssa. Kun silmäpeliä on jatkunut jonkun aikaa eikä se ole saanut tyrmäystä ja on sopiva tilanne, meet juttelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsakas ei ole normaali. Laihduta, läski.

ssss herännyt kauneusuniltaan.

ssss on häirikkö, minä aivan muu kommentoija joka ottaa sen faktan esille, että ylipainoisen miehen on todellakin turha kuvitella olevansa erityisen haluttu naisten keskuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan kokeilet uudestaan! Ei se välttämättä ekalla tärppää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ssss on häirikkö, minä aivan muu kommentoija joka ottaa sen faktan esille, että ylipainoisen miehen on todellakin turha kuvitella olevansa erityisen haluttu naisten keskuudessa.

Höpö höpö. Kyllä miehellä mahaa kuuluu olla, mitä isompi sen parempi. Mua on ainakin turha tulla iskemään mitkään sikspäkin omistajat. Miesmakuja on tietkö erilaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tekstisi on häirikön tekstiä. Kuka haluaisi sinunkaltaisesi vittuilijan kanssa olla missään tekemisissä?

Vierailija

Jos pääkaupunkiseudulla olit baarissa, niin en ihmettele noin tylyä käytöstä naisilta. Itse en ole pääkaupunkiseudulta kotoisin, mutta nyt täällä asunneena, voin kertoa et meno on mitä kummallisinta! Luullaan olevan jotain mitä ei olla. Lähinnä naurattaa kuinka moni tekee itsestään urvon.

T:nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna tuli kova läheisyydenkaipuu ja ajattelin käydä baarissa, jos vaikka löytyisi seuraa. Olen normaali, siisti, vähän vatsakas mies mutta en epätoivoinen.
Istuin baaritiskillä ja aina jos tuli iloisen näköinen ihminen tilaamaan, yritin vaihtaa pari hyväntuulista sanaa. Saman tien naisten suu meni viivaksi tai tiuskaistiin, että ei kiinnosta. Toisessa paikassa kysyin, sopiiko liittyä naisseuraan ja vastaus oli aina kielteinen, vaikka olisi ollut ainoa vapaa istumapaikka koko baarissa. Tunsin itseni luseriksi ja lähdin kotiin.
Naisia ei tosiaan kiinnosta muut kuin huippumiehet. Sitten valitetaan, kun ei ole partneria. Tavallista miestä ei tarvita kuin maksamaan veroja.

Miksi meet niitä iloisen näköisiä lähestymään? Niillä on joku hauska juttu menossa siellä omien kavereidensa kanssa tai sutinaa jonkun miehen kanssa eikä niiden iso pyörä yhtäkkiä käänny kohti pariutumista sinun kanssa. Etsit sieltä sen ujon tytön joka kärsii koko baari-illan konseptista tai jonkun joka muuten tylsistyy/kokee olonsa huonoksi ja mene piristämään sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Keräsin kaiken rohkeuteni tähän viikonloppuun ja yritin aika monta kerta aika monen kaukaa katsottuna mukavan oloisen naisen kanssa, mutta kun ei niin ei. Perseet olalla mölyävillä huutonaurajilla ja punakoilla miehillä oli kyllä aina nainen pöydässä. Tavis ei ole edes tällaisen miehen tasolla. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pääkaupunkiseudulla olit baarissa, niin en ihmettele noin tylyä käytöstä naisilta. Itse en ole pääkaupunkiseudulta kotoisin, mutta nyt täällä asunneena, voin kertoa et meno on mitä kummallisinta! Luullaan olevan jotain mitä ei olla. Lähinnä naurattaa kuinka moni tekee itsestään urvon.

T:nainen

Stadissa joo. Ajattelin, että kaikilla on kiva fiilis, kun tuli lämpimät ilmat, mutta olin väärässä. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Keräsin kaiken rohkeuteni tähän viikonloppuun ja yritin aika monta kerta aika monen kaukaa katsottuna mukavan oloisen naisen kanssa, mutta kun ei niin ei. Perseet olalla mölyävillä huutonaurajilla ja punakoilla miehillä oli kyllä aina nainen pöydässä. Tavis ei ole edes tällaisen miehen tasolla. -ap

Ootko kokeillu nettitreffejä? Jos se olisi helpompi tapa lähestyä naisia, kun kerran keräät rohkeutta baarireissuun..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perseet olalla mölyävillä huutonaurajilla

No tässä tämä nyt on mitä tuolla jo kirjoitin. Hankit ihan ensiksi itsellesi kavereita että voitte huutanauraa siellä baarissa. Silloin nainenkin kiinnostuu susta paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin tuo että orpona piruna kiertelet baareja ja yrität ihmisiä ilman mitään pohjatyötä, tyyliin baaritiskillä kun ne ei ole tulleet siihen tiskille tilaamaan miestä vaan juoman. Vain jos nainen on istunut siinä tiskillä jo pitemmän aikaa sen näköisenä että olen yksinäinen, on mitään syytä tunkea siihen ehdottelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi meet niitä iloisen näköisiä lähestymään? Niillä on joku hauska juttu menossa siellä omien kavereidensa kanssa tai sutinaa jonkun miehen kanssa eikä niiden iso pyörä yhtäkkiä käänny kohti pariutumista sinun kanssa. Etsit sieltä sen ujon tytön joka kärsii koko baari-illan konseptista tai jonkun joka muuten tylsistyy/kokee olonsa huonoksi ja mene piristämään sitä.

Miksi hyvällä tuulella oleva ihminen ei lähestyisi toisia iloisia ihmisiä? Olen oppinu välttämään murjottajia jo kauan sitten. He tuntuvat vain odottavan tilaisuutta oksentaa jonkun (miehen) päälle hirvittävän määrän törkeyksiä. -ap

Vierailija

Tai sitten voit tehdä kuten naiset. Menet sinne baariin kaverin kanssa. Jos kukaan nainen ei tule sinua jututtamaan, voit hyvällä syyllä manata miten tyhmiä ja koppavia naiset on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tekstisi on häirikön tekstiä. Kuka haluaisi sinunkaltaisesi vittuilijan kanssa olla missään tekemisissä?

Taidatkin olla myös itse läski kun noin hermoille ottaa. Minä en voi sille mitään, että ylipaino on kuvottavaa miehillä.

Kierteletkö kertomassa kaikille ylipainoisille miehille, että olette kuvottavia? Jos et, miksi et? Tuollaista "kuvotusta" tuntevalla täytyy olla jo joku mielenterveyden diagnoosi.

Vierailija

Vaikea sanoa mikä siinä meni pieleen, yleensä naiset kuitenkin juttelee takaisin, ellei miehellä lähtökohtaisesti jokin mene aivan pieleen.
- Älä oleta että löydät seuraa heti. Ei se keneltäkään onnistu hetkessä. Vaikuttaa vain kärsimättömältä/epätoivoiselta/katkeralta.
- Mene baariin kaverin tai useamman kanssa. Olet vähemmän pelottava ja todennäköisemmin hyvää seuraa.
- Älä vihjaile tai käyttäydy seksistisesti. Vitsit mukaan lukien. Naisista tämä on luotaantyöntävää.
- Katso sopiva kohde. Jos esim. olet 50 v. et etenkään baarista löydä alle 30 vuotiasta.
- Jos tarkoitit että etsit vain seksiseuraa, niin ulkonäkö taitaa olla aika tärkeä tekijä...
- Kokeile muita vaihtoehtoja kuin baaria. Elä elämääsi silmät avoinna, ole mukava ja aktiivinen, kyllä silloin vielä löytää jonkun mukavan. :) Esim. harrastuksen kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvällä tuulella oleva ihminen ei lähestyisi toisia iloisia ihmisiä? Olen oppinu välttämään murjottajia jo kauan sitten. He tuntuvat vain odottavan tilaisuutta oksentaa jonkun (miehen) päälle hirvittävän määrän törkeyksiä. -ap

No jos noin on käynyt et osaa etsiä sieltä sitä naista joka olisi iloinen jos joku osoittaisi kiinnostusta tai olet yrittänyt itsellesi liian tasokkaita naisia. Jotka ovat jo saaneet tarpeekseen kaikenlaisista ei-toivotuista seuraan tuppaantujista.

Vierailija

Vähemmän komeat tavis-miehet nyt tuppaa naisten mielestä olevan kävelevää biojätettä. Meilläpäin ei ole kuin yksi kuppila jossa asiakaskunta 90% miehiä ja harvat naiset jotka baariin eksyvät tulevat miehensä kanssa. Ehkä joskus jotain 18v tytsyjä eksyy, mutta olen itse 40v ja hakemassa vakavampaa seuraa, niin ei kiitos.

Ja tuo että mene kavereiden kanssa, kyllä menisin jos olisi. Omat lapsuuden kaverit ovat kaikki valuneet etelään ja heillä on perheet. Nähdään yleensä kerran vuoteen jonkun mökillä.

Tinderiä en ole kokeillut, koska olen ymmärtänyt ettei sielläkään pärjää kuin supliikit ja komeat miehet. Ja että onko siellä edes keski-ikäisiä naisia vähän pohjoisempana.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat