Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyssairaalan valinta?

23.02.2006 |

Asustelen nykyään toista vuotta pääkaupunkiseudulla, Vantaalla, mutta muualta Etelä-Suomesta " kotoisin" . Kun esikoiseni synnytin, ei kotikauungissani ollut kuin " yksi mahdollinen paikka synnyttää" , eli TYKS. Nyt pitäisi ilmoittaa neuvolaan minkä kolmesta synnytyssairaalasta meidän perhe valitsee; naistenklinikan, kätilöopiston vain Jorvin??

Kysyisinkin nyt teiltä rakkaat kanssasisaret, hyviä (ja huonoja)puolia kustakin paikasta. Jorviin pääsisimme nopeasti omalla autolla kehä kolmosta pitkin (ei nyt omaa autoa), kättärille nopeasti bussillajos sitä autoa edelleenkään olisi kun lokakuussa synnyttäisin. Naistenklinikkaa en jotenkaan ole miettinyt niin paljon kuin kahta edellistä. Eli valinta olisi Jorvin ja kättärin välillä.Miten olisi?

Miten muut vantaalaiset valinneet:) ISO KIITOS!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne olen kolmatta kertaa suuntaamassa kesällä. Lämminhenkinen sairaala, perhekeskeiset arvot jne. Vantaalaiset ystäväni ovat myös synnyttäneet Kättärillä.

Jorvissa synnyttäneet espoolais- ja kirkkonummelaiskaverit ovat myös kehuneet sairaalaa, joten siitäkin on ihan positiivinen kuva minulla, mutta ei siis omaa kokemusta.

Valitse se sairaala, joka omimmalta tuntuisi. Jokaisessa on varmasti ammattitaitoinen henkilökunta jne. mutta mieti, mitkä ovat merkittävimmät asiat teidän kannaltanne ja valitse sen perusteella. Ja tutustumaanhan saa mennä useaan sairaalaan ennen päätöstä.

Vierailija
2/4 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoisen Kätilöopistolla 03/05 eikä jäänyt valittamisen varaa. Edellinen kirjoittaja kuvasi hyvin Kättärin tunnelmaa. Me pääsimme vielä perhehuoneeseen haluamaamme Haikaranpesään eli erityisosastolle - jonka erityisominaisuuksiksi taisi kyllä jäädä mieleen lähinnä tosi iso huone ja se, ettei kukaan käynyt häiritsemässä :)

Sellainen miinus mulle on Kättäristä kyllä jäänyt mieleen, että onko se kovin usein täynnä? Ainakin kun itse sinne soittelin niin oli koko aamun täynnä, silloinkin vielä oli kun pääsin perille, mutta siitä sitten vapautui huone kun olin sisätutkimuksessa. Mutta onkohan tämä mun mielikuva aivan väärä? Vaikka eipä tuota täyttymistä paljon voi ennakoida, se sattuu sitten jos on sattuakseen.

Muuta huonoa sanottavaa ei kyllä Kätilöopistosta ole. Sinne toivottavasti suuntaamme uudelleen lokakuussa :)

Coe rv 5+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä, mitä kukin synnytyssairaalaltaan hakee.

Vierailija
4/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mukaan, että se oli helpoimman matkan päässä töistä ja kotoa (työpaikkaa ajattelin lähinnä noiden ultrakäyntien vuoksi). Kättäri oli siis valintani ja nyt toista odottaessani valitsin saman sairaalan.