Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sekoan tämän asian kanssa. Olen kuitenkin viileä ja ihan oma itseni. En anna tunteille valtaa liikaa.

Olemme miehen kanssa siis lähes päivittäin tekemisissä. Alkuun heitti pervoa läppää,oli kohtelias ja kehui.
Nyt on kyllä pervo mutta ei todellakaan sitä samaa juttua tule suusta, on kunnioittavampi sen suhteen. Juttu luistaa, hän auttaa ja minä autan kun teemme hommia. Tahtoo huomioni monin keinoin, arvostelee ulkonäköäni ja muuta. Tuntuu, että olen ns hänen omistuksissaan, piikittelee, koskettelee, purkaa välillä pahaa oloaan minuun, on kuitenkin ystävällinen ja sanoo tietävänsä olevan välillä ihan hanurista. Leikkimielisesti vittuilee ja käskyttää mutta silti hän uskoo minuun, tietää ja kannustaa minua pidemmälle.
Menee välillä hermot mutta yleensä on todella hauskaa. Olen hänen silmätikkuna ja se jota ohjailee, uskaltaa olla oma itsensä kanssani. En välilä vain ymmärrä tätä käytöstä enkä tiedä onko normaalia työkuvioissa?
Flirttailu on jokapäiväistä ja toisinaan taas voi olla tylykin.

• ylös 1
  • alas 16

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehet ovat tässä(kin) suhteessa hiukan yksinkertaisia. He eivät ajattele asioita niin miljoonalta kantilta kuin naiset. Jos he ovat kiinnostuneita, he hakeutuvat seuraan ja tekevät tikusta asiaa. Törmäilevät "vahingossa" työpaikan käytävällä kymmenen kertaa  ja tekevät mitä vaan nähdäkseen ihastuksensa.

Tuo pervo läppä kielii mielenkiinnosta...välillä tylynä oleminen meinaa että mies pelkää asioiden lipsuvan liian pitkälle...siksi kysyin, onko mies varattu.

Vierailija

Miehet ovat itse asiassa niin yksinkertaisia että tekevät aloitteen jos ovat kiinnostuneita, eivät törmäile käytävillä. "For men, there are no mixed messages."

Vierailija

Mies on sinkku, tosin ollut vasta muutaman kk ymmärtääkseni.
On sanonut välittävän minusta kylläkin epäsuoraan. Hän on todella stressaantunut ja siksi ymmärrän kun välillä on vähän huonolla tuulella koska töitä on melkeinpä 24/7. Laulaa rakkauslauluja,,tahtoo nähdä hymyni ja tuijottelee. Välillä kyllä vittuilee niin paljon (leikkimielisesti) että ärsyynnyn ja hän tuntuu nauttivan siitä jostain syystä.
Ap

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HANKI ELÄMÄ :D

Tiedän kuulostan säälittävältä :D voisin hankkiakin pikkuhiljaa..
Ap

Vierailija

Silloin kun mies on kiinnostunut niin sun ei tosiaankaan tarvitse arpoa sitä vauva-palstalla. Eli vastaus kysymykseen, ei ole kiinnostunut susta parisuhdemielessä saati ihastunut suhun. Kenties voi panna sua kerran jos olet sopivaan aikaan sopivasti tyrkyllä. Ei muuta.

Vierailija

tollasen kanssa homma ei ikinä etene kunnolliseksi suhteeksi, olet jo omalla käytökselläsi antanut miehelle kuva kohdella sua ajoittain paskamaisesti, toisi huono juttu, sun on vaikea saada ikinä samaa arvostusta, mitä joku muu voi häneltä saada

Vierailija

Narsisti tai tunnevammainen mies.

Se on huomannut sun ihastumisen ja nauttii siitä, että hänellä on valtaa sinuun. Katsoo vittuilemalla ja ilkeilemällä kuinka pitkälle pyllistät hänen käskystään.

Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, et olisi miehen kanssa missään tekemisissä.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpas lapsellinen mies. Kuulostaa tosi rasittavalta.

Samaa ajattelin. Mä en ikinä alkaisi mihinkään suhteeseen noin vaihtolämpöisen tyypin kanssa. Todella epävakaa persoona. Mielenterveysongelmia.

Sivut