Vierailija

Kävi pikku haveri, tänään selvisi että haveri ei ollutkaan niin pikku ja maanantaina odottaa leikkaus. Näillä näkymin oikea käsi olis paketissa elokuun loppuun asti. Koska olen oikeakätinen, tämä vaikeuttaa elämää jonkin verran.

Mieleen tuli lähinnä 26.5. ja tästä eteenpäin olevat pääsykokeet, joihin ihan tosissani haluan mennä. Olen lukenut, valmistautunut ja tehnyt oikeasti töitä tämän eteen. Lisäksi näyttää vähän siltä, että tämänhetkisessä työpaikassani ei välttämättä olisi minulle töitä enää syksyllä, jonka vuoksi opiskelupaikka olisi minulle ehdottoman tärkeä.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Siis dominantti käsi kipsissä pääsykokeiden ajan, onko tuohon mahdollista saada jotain lisäaikaa tai vaikka mahdollisuutta tehdä koetta tietokoneella tms? Aika mahdottomaltahan tämä tuntuu, mutta en todellakaan tiedä, mitä kävisi jos syksyllä ei olisi töitä eikä opiskelupaikkaa, oikean käden kuntoutuksen ollessa vielä kesken on vähän paha lähteä etsimään uusia töitä..

Ahdistaa, jännittää.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa se leikkaus tehtäisiin sen kokeen jälkeen

Leikkaus on kiireellinen, viimeiset kokeet mulla on vasta kesäkuun puolella joten tämä ei ole mahdollista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.