Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei muista mitään? Mistä johtuu?

Vierailija
19.05.2016 |

Avovaimollani on siis ihan järjettömän huono muisti ja tämä ärsyttää minua. Ei muista asioita joista ollaan puhuttu aiemmin, saattaa toistaa itseään kun ei muista että on jo puhunut asiasta. Koulussa hänellä ei jää päähän asiat mistä ei ole kiinnostunut, saattaa vaikka 15 min ennen koetta kerrata ruotsin sanat, mutta ei enää muista MITÄÄN kun koe alkaa.

On muutenkin jotenkin keskittymiskyvytön. Ei osaa ajatella strategisesti ja turhautuu helposti. On kyllä fiksu ja älykäs muuten. Yleistieto hänellä on täysin surkea, koska ei oikein muista mitään.

Harrastaa jotain luovaa kirjoittamista ja lukemista. Osaa lukea ja omaksua tekstiä nopeasti, kirjoitusnopeus on aivan älytön. Kirjoittaa puolessa tunnissa kiitettävän tasoista tekstiä, missä minulla menisi koko päivä ja saisin arvosanaksi välttävän.
Muistaa ihme nippelitietoa esim. kirjoista, kirjoista, elokuvista ja dokkareista. Mutta miksi mikään "oikea" tieto ei jää päähän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on masennus huonontanut muistia ja keskittymiskykyä.

Vierailija
2/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sun "oikeana" pitämä tieto ei ole hänelle "oikeaa".

Ihmiset yleensä muistavat paremmin sellaisia asioita, jotka ovat heidän mielestään järkeviä, loogisia, kiinnostavia ja tarpeellisia. Opetttajat yritetään opettaa käyttämään tätä hyväksi, mutta kaikki eivät opi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kumpi se nyt oli? Avovaimo vai tyttöystävä?

Jotain tasoa näihin provoihin nyt.

Vierailija
4/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkki miten ajatellaan strategisesti.

Vierailija
5/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta huolimatta valitsit hänet.

Vierailija
6/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aluksi että puhut eksästäni, mutta viimeinen lause vei pohjan tältä luulolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan