Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pähkinöiden syönnistä odotusaikana?

23.02.2006 |

mites se menikään,saako vai onko tutkitusti vaarallista?täällä niitä hotkin kun tekee niin kovasti mieli...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Espoon listassa ei pähkinöistä puhuta:

http://www.espoo.fi/xsl_perussivu_alasivuilla.asp?path=1;606;608;32661;…

Pähkinöissähän on paljon hyviä rasvoja. Tosin itsellä yletön pähkinöiden syönti saa mahan sekaisin, en toivo sitä sulle hotkimisen seurauksena :)

Coe rv 5+3 (ja yksi raskaus takana)

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli alkuraskaudessa hirvee himo pähkinöihin, ja nyt keskiraskaudessa parsakaaliin. Eilen juuri luin yhdestä kirjasta, että

molemmat on tosi hyviä foolihapon lähteitä. Että näin kai se elimistö

itse ilmoittaa mitä tarvitaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneelle ja pienelle lapselle ne oli kai kiellettyjen listalla. Lähinnä kai siksi että ovat nin kovia ja aiheuttavat sen tähden tukehtumisvaaraa tai muuta sellaista... Korjatkaa viisaammat jos muistan ihan väärin!

Uskoisin että himoihin kannattaa luottaa, eiköhän se elimistö huuda sitä mitä tarvitsee :)

Vierailija
4/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama teoria ollut - mutta keksitkö, mitä ihmettä kroppani kaipaa kun haluan koko ajan juoda Coca-Colaa? :)

Coe rv 5+3

Vierailija
5/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kannattaa valita ne suolattomat pähkinät ellei sitten välttämättä halua massiiviturvotusta. Ja muistaa myös pähkinöiden allergisoiva vaikutus, jonka vuoksi olisi syytä syödä niitä monipuolisesti lajeja vaihdellen.

Millivan, itsekin suolattomia erilaisia pähkinöitä syövä odottaja