Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KT-asujat, miten varmistatte etteivät naapurinne osta samoja kodinkoneita kuin teillä, bongailemalla niiden pakkauksia roskiksesta?

Vierailija
18.05.2016 |

Kaikkihan bongailevat pahvinkeräyslaatikosta jänniä bokseja ja päättävät, että tuon minäkin haluan, tuon minä olen aina tarvinnut! (JOOPAJOO helvetin matkijanärhi!) Siis miten estätte tätä tapahtumasta?? Minä kirjoitan aina mustalla, paksulla tussilla pakkaukseen VITTU MITÄ PASKAA ja ruksin varmuuden vuoksi laitteen merkin yli, mukamas kannanottona tyyliin "ruksi tälle", vaikka oikeasti yritän vain peittää merkin, ettei sitä KOPSATA!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Menisit jo nukkumaan, ei näistä sun aloituksista tule tänään yhtään mitään.

Vierailija
2/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä että?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistapa että tuli otettua kaikki lääkkeet ja mee nukkumaan. huomenna uusi päivä.

Vierailija
4/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaakin surkeammat provot tänä iltana. Nyt vähän enemmän yritystä! Vielä puoli tuntia tehokasta työaikaa jäljellä, nopeasti jotakin mikä ottaa tulta alleen.  

Vierailija
5/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka taloyhtiön jokaisessa asunnossa olisi identtisen kodinkoneet, telkkarit ja ruokailuvälineet. Käytän kuitenkin vain omiani.

Vierailija
6/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan takapihalla kaikki laatikot, ettei naapurit näe mitä olen ostanut. Koittavat hyväkkäät silti siitä nuotiolta pelastaa niitä puoliksi palaneita laatikoita. Huidon haravalla niitä rottia loitommalle. Sitten vielä pimpottavat ovikelloa ja yrittävät lainata suolaa. Paskat, ne vaan koittaa vakoilla ostoksiani. Ja taas Huidon haravalla niitä rottia loitommalle.

Vierailija
7/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kaivelen aina taloyhtiön pahvinkeräyslaatikon ja paperikeräyslaatikon varmistaakseni, että omat ostokseni ovat uniikkeja. Tietysti muisti voi pettää, joten olen virittänyt pienen sql-kannan listan ylläpitoon. On siinä hommaa kun taloyhtiössä on toistasataa asuntoa, mutta mitä sitä ei oman yksilöllisyytensä varmistamiseen tekisi.

Vierailija
8/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan tämä. Ostan niin kalliita tuotteita, ettei naapureilla ole varaa.

Vierailija
9/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheensa kullakin

Vierailija
10/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kaivelen aina taloyhtiön pahvinkeräyslaatikon ja paperikeräyslaatikon varmistaakseni, että omat ostokseni ovat uniikkeja. Tietysti muisti voi pettää, joten olen virittänyt pienen sql-kannan listan ylläpitoon. On siinä hommaa kun taloyhtiössä on toistasataa asuntoa, mutta mitä sitä ei oman yksilöllisyytensä varmistamiseen tekisi.

Erityisen vaikeaa on varmasti selvittää, mistä asunnosta mikäkin pahvi on alunperin lähtöisin. Entä jos huomaat, että joku naapuri on matkimisien uhri, käytkö varoittamassa häntä?

Vierailija
11/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei panna samaa muijaa niin ei haittaa matkiminen

Vierailija
12/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen vaikeaa on varmasti selvittää, mistä asunnosta mikäkin pahvi on alunperin lähtöisin. Entä jos huomaat, että joku naapuri on matkimisien uhri, käytkö varoittamassa häntä?

No voi räkä sun kanssa. Siinä meni yöunet kun en olekaan ennen tullut miettineeksi. Pitänee sitten vaatia jatkossa RFID-tagit kaikkiin asukkaisiin ja poisheitettäviin pahveihin + lukulaite roskikselle, että seuranta onnistuu. Jokaisen on rekisteröitävä itsensä ja pahvit ennen poisheittoa.

Siinähän sitten katsotaan, kuka ostaa halpoja pakastepizzoja ja kenellä on varaa tilata pizzat kotiinkuljetettuina. Kyllä on kerrostalokyttääjät riemuissaan kun ehdotan tätä yhtiökokouksessa.

Vierailija
13/13 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5, ei aina parisuhdeprovoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi