Eksä hankaloittaa elämää, olenko ansainnut tämän, aaarrgghg
Eksä vaikeuttaa elämääni. Myönnetään, petin, rakastuin uuteen, erottiin. En tunnustanut koskaan, halusin vain erota koska mielestäni ansaitsen vain kultaa, eikä elämä voinut olla enää vain siinä. Alettiin hieman eron jälkeen seurustella uuden miehen kanssa julkisesti. En usko että kukaan pitää minua huonona ihmisenä, koska en koskaan tunnustanut. Nyt meillä on uusi asunto ja lapsi tulossa. Eksällä on vaikea hyväksyä tämä. Meidän pitäisi kuitenkin olla tekemisissä koska meillä on yhteinen lapsi. Lapsi kärsii selvästi isänsä kiukuttelusta ja pahanpuhumisesta. Eksäni ei suostu tapaamaan uutta miestäni, eikä pidä hänestä ja kertoo tämän kyllä lapsellemme. Elatusmaksuja hän ei maksa kuin pitkin hampain, emme ole käyneet lastenvalvojalla koska en jaksa taistella. Hän vaatii osuutta omistamastani ja jo myymästäni asunnosta, vaikka maksoi siinä asuessaan vain vastiketta. Lisäksi hän vaatii tekemästään remontista rahaa. En enää tiedä mitä tehdä. Olen todella vihainen miehelle mutta koitan olla näyttämättä sitä lapselle.
Kommentit (4)
Itsekästä kaikin puolin, eka tehdään lapsia ja sitten petetään ja erotaan.
Et ole! Etkä anna mitään ylimääräistä miehellesi.
No mitä mun teidän mielestä pitäis tehdä? Antaa miehelle kaikki mitä se pyytää? Tunnustaa julkisesti että olin ihan paska sitä kohtaan?
Olet ansainnut. Pettäjää en kauheasti jaksaisi sääliä.