Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lasten äiti ei anna tavata lapsia!!

Vierailija
17.05.2016 |

Ennenkuin oon käyny huumeseuloissa, isä saa tavata lapsia "ihan vapaasti" mut vaa ilman mua, mun pitää kuulema käydä huumetesteissä vitu sekoo oikeesti. Voiko mennä noin??? Pitäskö mun soittaa lasuu ja sanoo et äiti evää tärkeit ihmissuhteit lapsiltaa??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään antaisi. Ulosantisi kertoi kaiken oleellisen.

Vierailija
2/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä vedän johtopäätöksen - äiti on oikeassa ja hienoa että suojelee lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän uusi nainen on lasten tärkeä ihmissuhde?

Nehän nauraa sut ulos :D  Kun olette olleet yhdessä esim vuoden, niin sitten olisi jo nillitystä, ettei lapset saa tavata sua.

Mutta toisaalta, jos puhut noin kuin kirjoitat, niin empä ihmettele..

Vierailija
4/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tapaa siis isää?

Ei sossu asialle mitään voi ei he voi määrätä sinulle tapaamisoikeutta... ei ennen ei jälkeen huumeseulan.

Vierailija
5/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aihetta epäillä, että olet huumeitten käyttäjä niin eipä tuo ole liioiteltua vaatia.. ja saattavat lastensuojelusta vaatia myös..soita vain sinne niin saat lähetteen ja asia hoituu pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
6/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jooko lasuun, ja puhu noin kuin kirjoitit. Kerro sitten mitä sanoivat. "Vitu sekoo oikeest" :D :D

Vierailija
7/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tapaa siis isää?

Ei sossu asialle mitään voi ei he voi määrätä sinulle tapaamisoikeutta... ei ennen ei jälkeen huumeseulan.

Joo siis tapaa isää, mut tää mamma ei anna lasten tapaa mua vaik oon niide äitipuoli nyt ku bunkkaan miehel ku mul ei oo omaa kämppää nii tää mamma sanoo et mies voi niinku mennä sinne tapaa niit lapsii mut mä en saa ennenku vien huumeseulat. Miks ei mammat vois kelaa lapsiensa parast ja olla eväämät toista äitii??

Vierailija
8/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käyt siellä huumeseuloissa. Eiköhän tuohon joku syy ole. Ei tuo ole mikään lastensuojeluasia, ethän ole edes mikään sukulainen, etkä tule koskaan olemaan lapsen vanhempi. Ellei mitään ongelmaa ole, niin sittenhän asua on hoidettu. Äidillä voi olla oikeasti huoli lapsestaan.

Vierailija
9/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tärkeä ihmissuhde on päässyt muodostumaan sinun ja lasten välille, jos et tapaa heitä?

Isä-lapsisuhteesta ei voi olla tässä kyse, koska heidän tapaamisiaan ei estetä.

Vierailija
10/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja en mä douppaa mitää huumeit, joskus brenkul menee liia lujaa mut en mä ota mitää pojoi vahvempaa.

Vierailija
11/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tapaa siis isää?

Joo siis tapaa isää, mut tää mamma ei anna lasten tapaa mua vaik oon niide äitipuoli nyt ku bunkkaan miehel ku mul ei oo omaa kämppää nii tää mamma sanoo et mies voi niinku mennä sinne tapaa niit lapsii mut mä en saa ennenku vien huumeseulat. Miks ei mammat vois kelaa lapsiensa parast ja olla eväämät toista äitii??

Tuota, tämän on nyt pakko olla provo, tai sitten sille huumeseulalle on oikeasti tarvetta :)

Vierailija
12/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojoi? Eli bentsoja ja viinaa?

Vierailija
13/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
14/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan virkistävä provo! :D täähän oli ihan hyvä.

Vierailija
15/16 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tääl taas! Tilanne sama edellee ja vituttaa nii ku en saa nägä lapsii vaik ne on puoliks mun! ÄitiPUOLI.

Vierailija
16/16 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttura olet ja huonoa seuraa lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme