Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin kovasti harmittaa työpaikalla epätasa-arvoinen kohtelu palkka-asioissa

Vierailija
16.05.2016 |

Toiset saa pärstäkertoimella lisiä ja eräälle toiselle sama lisä kuuluisi, mutta koska pärstä ei miellytä niin ei saa. TJ:lle yritin muistuttaa tasa-arvoisesta kohtelusta niin sain vain paskaiset naurut päin naamaa että ei tasa-arvo kuule koske tämmöisiä asioita! Vaan kun koskee.

AAAARGHHHH!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lisä?  

Vierailija
2/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantopalkkio. Mitään mittareita tälle tuotantopalkkion saamiselle ei ole asetettu edes. Aivan naurettavaa pelleilyä sanon minä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ne joille lisät kuuluu olleet jo yhteydessä luottamusmieheen?

Vierailija
4/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusakka kirjoitti:

Onkos ne joille lisät kuuluu olleet jo yhteydessä luottamusmieheen?

No ei kun tää kenen pärstä ei tj:tä miellytä tuskin saa siitä edes tietää.

-ap

Vierailija
5/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa se hänelle. Sehän on vaan solidaarisuutta, että työntekijät haluaa samat edut ja oikeudet kaikille joille se kuuluu.

Vierailija
6/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se akka kirjoitti:

Kertokaa se hänelle. Sehän on vaan solidaarisuutta, että työntekijät haluaa samat edut ja oikeudet kaikille joille se kuuluu.

Ei mulla ole lupaa kertoa, sehän tässä vittumaisinta onkin. Semmoisessa paskamaisessa asemassa olen.

-ap

Vierailija
7/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, se että firmanne tj nauroi räkäsesti kertoo jo paljon. Hänen olisi kuulunut perustella asiallisesti kantansa miksi jotkut saa enempi palkkaa, esim vastuullisempi työ, paremmat myynnit/tulokset, asiantuntevampi,ertyisosaaminen, kokemus, jne

Jos tj ei pysty järkevästi perustelemaan palkkaeroja, perustuu palkkaus mielivaltaisesti ns pärstäkertoimeen. Ottaisin tällöin hatkat, eli etsisin paremman duunin, jossa toiminta palkkauksessa asiallista ja perusteltua.

Vierailija
8/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, se että firmanne tj nauroi räkäsesti kertoo jo paljon. Hänen olisi kuulunut perustella asiallisesti kantansa miksi jotkut saa enempi palkkaa, esim vastuullisempi työ, paremmat myynnit/tulokset, asiantuntevampi,ertyisosaaminen, kokemus, jne

Jos tj ei pysty järkevästi perustelemaan palkkaeroja, perustuu palkkaus mielivaltaisesti ns pärstäkertoimeen. Ottaisin tällöin hatkat, eli etsisin paremman duunin, jossa toiminta palkkauksessa asiallista ja perusteltua.

Näin tekisin jos tj olisi nuorempi, mutta koska se on jo 65 tai 66 niin elätteelen toiveita sen eläköitymisestä. Mä tiedän noitten jannujen duuneista prkl enemmän kuin toi tj ja ei todellakaan mene palkat oikeudenmukaisesti. Mutta ne ketkä on äänekkäimpiä saavat...

-ap

Vierailija
9/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan silti kysäistä liitosta että mitä mahdollisuuksia tässä olisi, noin niin kuin varmuuden vuoksi...

-ap