Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän viisu oli kyllä ihan paska

Vierailija
15.05.2016 |

En voi käsittää, miten kykeni keräämään niin paljon yleisöääniä. Ilmeisesti monet ihan oikeasti tykkäsivät siitä kappaleesta ja esityksestä. Niin väkisin vääntämällä kyhätty tekele kuin olla ja voi musiikkia ja lyriikoita myöten, oikein kaikki pahimmat euroviisukliseet yhdessä paketissa. Nyt sitten toivoisin jonkun selittävän minulle, MIKSI tykkäsi Venäjän viisusta. Haluan yrittää ymmärtää :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En ole oikea henkilö vastaamaan, mutta iskelmätyyppinen melodia ja todella upeat animaatiot lienevät syynä Venäjän suosioon - ja tietysti muissa Euroopan maissa asuvat venäläiset.

Ymmärrän, että harmittaa, kun oma suosikki ei voita ja voittobiisi ei kolahda yhtään. En minäkään aina käsitä, miksi joku omasta mielestäni mitäänsanomaton biisi menestyy. Mutta että aikuiset ihmiset raivoavat netissä, mikä kamala vääryys nyt on tapahtunut... lapsellista. Kyse on kuitenkin lopulta vaan Euroviisuista, ensi vuonna sitten taas uudet kujeet.

Vierailija
2/5 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minä raivoa, ei ollut tarkoitus vaikuttaa siltä. Ja eihän Venäjä edes voittanut. Viisut on vaan mulle suurta hupia ja tykkään analysoida näitä (omasta mielestäni) ihmeellisyyksiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Sergei oli ihan symppis mies, et vetos varmaan katsojiin.

Mun mielestä se biisi alkoi mielenkiintoisesti, mut lässähti kertosäkeessä. Eli potentiaalia oli, mut lopulta sit ihan tusinahumppa. Ja venukit nyt aina saa ääniä kaikilta naapureiltaan, niin en sikäli näe, että suuri vääryys olisi tapahtunut, kun yleisö äänesti niinku!!1

Vierailija
4/5 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokultaisuus varmaan sokaisi. Muutenhan tuo oli täysin kliininen, kädenlämpöinen ja sieluton.

Vierailija
5/5 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show jyräsi Sergein eli Sergei vain suoritti showtaan. Kappale ei tehnyt minkäänlaista emotionaalista vaikutusta minuun. Kappaleen sanojen tarinakin jo ainakin tuhannesti kuultu viisulavoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi