Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkakaa tuntojanne teitä ärsyttävistä ihmisistä!

Vierailija
15.05.2016 |

Mua käy harvoin toden teolla ärsyttämään/vituttamaan ihmiset keitä tunnen ja nyt tuntuu todella vieraalta kun niin on päässyt käymään.

Kyseessä on kaveri, jonka käytöksen ja asenteen tunnen aika ajoin erittäin epämiellyttävänä. Vieraillessaan luonani tämä kaverinini kertoo usein ettei ole syönyt. Tarjoan mielelläni vieraille purtavaa, mutta tältä kaveriltani saan vastaukseksi aina nenän nyrpistelyä ja "yyh" tai "hyi" kommentteja kun kerron mitä välipalaa olisi tarjota. Kyseessä on siis aivan tavallisia välipalatarpeita, joita kaverinikin kotona käyttää, kuten maitorahkaa, jugurttia ja leipää. Erona vain se että minun ostamat tuotteet eivät ole juuri siltä merkiltä jonka tuotteita kaverini suosii ja näin ollen esimerkiksi jonkin toisen merkin maitorahkan täytyy olla todella pahaa vaikkei hän olisi sitä maistanutkaan. Toivoisin että parikymppinen osaisi jo kieltäytyä jollain muulla tavalla syötävästä kuin nyrpistelemällä nenää joka kerta.

Ruokanirsouden lisäksi on alkanut välillä ärsyttää kaverini tapa puhua ihmisistä. Hän arvostelee ihmisiä aika rankalla kädellä vaikka ei tuntisi heitä ja yleinen asenne vaikuttaa välillä todella negatiiviselta ja itsekeskeiseltä. Kaverini on kuitenkin hauskaa ja syvällistä seuraa, mutta nämä pienet asiat alkavat välillä ärsyttää todella kovin.

Ennen kuin minusta tulee tämän pahempi valittaja niin haluaisin kuulla tarinoita pienistä tai isoista asioista jotka teitä ärsyttää teidän tuntemissanne ihmisissä! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/14 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tekin tarinoitanne! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen laillistamista vastustavat ärsyttää. Eikö ne tajua tukevansa rikollisuutta?

Vierailija
4/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa yhdessä ystävässäni se, että hän korostaa aina sitä, miten helposti palelee ja miten paljon nauttii lämpimästä, mutta pukeutuu aina ihan todella kevyesti.

Vierailija
5/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa yhdessä ystävässäni se, että hän korostaa aina sitä, miten helposti palelee ja miten paljon nauttii lämpimästä, mutta pukeutuu aina ihan todella kevyesti.

Mä palelen myös helposti mutta puen tarpeeksi. Vasta yksi puolituttu ihmetteli eikö sulla tule kuuma? Ilma oli 18-19 asteinen ja mulla farkut, pitkähihainen paita ja takki. Kait mä nyt aikuinen ihminen osaan pukea sen mitä tarvin?

Vierailija
6/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmonen oman sädekehä kiillotus ja muiden ongelmilla mässäily tai niiden eteenpäin levitys ja ite ollaan niin empaattisia. Ei vit mä sanon.

Vierailija
7/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä palelen myös helposti mutta puen tarpeeksi. Vasta yksi puolituttu ihmetteli eikö sulla tule kuuma? Ilma oli 18-19 asteinen ja mulla farkut, pitkähihainen paita ja takki. Kait mä nyt aikuinen ihminen osaan pukea sen mitä tarvin?

No tuon ystäväni kohdalla voi sanoa, että aikuinen ihminen ei osaa pukea sen, mitä tarvitsee.

Vierailija
8/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää yhden ihmisen "kiireeseen" vetoaminen. Hän on aina ja joka paikassa myöhässä, sekä töissä että vapaa-ajalla, kun on niin jumalaton "kiire". Hommat seisoo ja jää aina viime tippaan, kun tämä yksi ei kerta kaikkiaan "kiireiltään" ehdi muka lukea edes sähköpostejaan, vaikka todellisuudessa läprää puhelintaan koko ajan.

Sama matami kuitenkin edellyttää muilta välitöntä reagointia silloin kun hänellä itsellään on jotakin tärkeää asiaa.

Vierailija
9/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, jolla on kaikki aina niin v...n hyvin. Ihana mies, pitkä parisuhde, kaunis koti, jossa kaikki aina tiptop. Jos sovimme menevämme porukalla piknikille, minä tuon pussillisen intiaani maissilastuja ja hän on tehnyt kuakamolea ja salsaa itse kotona. Kas kun valmistuotteet maistuu niin pahalle! Ja hänellä on yllätys yllätys mukanaan kulho niille minun tuomille maissilastuille, ettei tarvitse pussista syödä! Se tietää jo etukäteen, että missä mä mokaan ja varautuu siihen!

Mun auto on aina rikki, heidän perheessään kaksi autoa, jotka vaihdetaan 3 vuoden välein. Mun elämä on yhtä selviytymistaistelua, heidän elämänsä on samppanjaa ja vaahtokarkkeja. Me tehdään samaa työtä ja saadaan samaa palkkaa. En ymmärrä, miten joku ei koskaan tee huonoja valintoja elämässään.

Vierailija
10/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää yksi ihminen, jonka olen tuntenut pitkään. Hänestä on tullut laiska, on hylännyt liikunnan, juo liikaa viiniä, on negatiivinen ja näyttää, ettei hän osaa iloita mistään. Näyttää myös, että hän välillä esittää, siis käyttäytyy jotenkin yli. Ennen niin sosiaalinen ihminen on vetäytynyt kuoreensa ja kotiinsa. Olen miettinyt, että onkohan hän sairastunut masennukseen? Kannattaisikohan minun jutella hänelle noista muutoksista?

Kyse on siis minusta itsestäni. 😢

Vierailija
11/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen laillistamista vastustavat ärsyttää. Eikö ne tajua tukevansa rikollisuutta?

Sinä alat olla kannabiksesi kanssa yhtä ärsyttävä kuin ikäerohullu tai copypasteavat hih hulit satuolentonsa kanssa.

Vierailija
12/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen voisiko kaverillasi olla nyt vähän huono elämänvaihe esim. juuri eronnut? silloin ihmiset saatta olla vähän tylyjä + arvostella muita kun itsellä menee huonosti.

Vierailija
13/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihminen usein irvistelee kuin olisi kivuissa ja voivottelee itsekseen, tai vaikka puistelee päätään kuin olisi juuri saanut huonoja uutisia. Saattaa taputella vatsaansa tai hieroa päätään tmv. työskentelyn tai askareiden lomassa ja tekee sen niin, että tietää muiden huomaavan mutta ei kuitenkaan tee niin suoraan seurassa. Jos kysyy mikä on hätänä tai ongelmana niin sanoo vain että ei mitään tässä itsekseni vain.. ja jatkaa hommiaan. Todella ärsyttävää kun tuntuu, että tekee niin vain saadakseen huomiota.

Vierailija
14/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä, jolla on kaikki aina niin v...n hyvin. Ihana mies, pitkä parisuhde, kaunis koti, jossa kaikki aina tiptop. Jos sovimme menevämme porukalla piknikille, minä tuon pussillisen intiaani maissilastuja ja hän on tehnyt kuakamolea ja salsaa itse kotona. Kas kun valmistuotteet maistuu niin pahalle! Ja hänellä on yllätys yllätys mukanaan kulho niille minun tuomille maissilastuille, ettei tarvitse pussista syödä! Se tietää jo etukäteen, että missä mä mokaan ja varautuu siihen!

Tuo voisin olla minä enkä tajuaisi, että ärsytän! Omatekoiset tuoreet dipit on vaan niin paljon herkullisempia ja helppoja ja nopeita tehdä ja raksut on kivempi syödä kulhosta. Otan myös mukaan oikeat lasit, kun kuohuviini muovimukista ei maistu hyvältä. Ja leivon tuoreet sämpylät mukaan. Ja teen aina itse salaattikastikkeen kun sen voi säätää juuri sille salaatille, jota syödään... En pane pahakseni jos muut eivät tee näin, en arvostele, en huomauttele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän