Bali/Bahama - kokemuksia?
Kommentit (9)
Bali on todella ihana
Etenkin gilin saaret.
Eikö noihin kohteisiin kannattaisi mennä ennemmin talvella?
Bali ja Bahama on siis sun vaihtoehdot? Miksi, sillä nehän on täysin erilaiset kohteet. Mitä oikein haet lomakohteeltasi, mitä toivot ja miten paljon rahaa on käytettävissä?
En oikein voi vastata kun en tajua alkuasetelmaa: onko Bahamalla jotakin semmoista mitä haluat ja Balilla ei ole? Tai onko liput toiseen halvemmat kuin toiseen ja haluat tietää kumpi sittenkin kannattaisi? En tajua.
Balilla Sanur beach: lyhyt matka lentokentältä, hiljainen rauhallinen kylä, ihana ranta. Tosin ei snorklaus tai sukellusvesiä. Muuten loistava paikka.
Bahama: jenkkien kanaria. Täyttä, kallista, kiirettä ja kovaäänisiä laardiperseisiä jenkkejä. Mukavia paikallisia jos menee jonnekin rantahökkelin baariin. Muuten aika teollista meininkiä kyllä. En rentoutuisi jos lomailla pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Bali ja Bahama on siis sun vaihtoehdot? Miksi, sillä nehän on täysin erilaiset kohteet. Mitä oikein haet lomakohteeltasi, mitä toivot ja miten paljon rahaa on käytettävissä?
En oikein voi vastata kun en tajua alkuasetelmaa: onko Bahamalla jotakin semmoista mitä haluat ja Balilla ei ole? Tai onko liput toiseen halvemmat kuin toiseen ja haluat tietää kumpi sittenkin kannattaisi? En tajua.
Balilla Sanur beach: lyhyt matka lentokentältä, hiljainen rauhallinen kylä, ihana ranta. Tosin ei snorklaus tai sukellusvesiä. Muuten loistava paikka.
Bahama: jenkkien kanaria. Täyttä, kallista, kiirettä ja kovaäänisiä laardiperseisiä jenkkejä. Mukavia paikallisia jos menee jonnekin rantahökkelin baariin. Muuten aika teollista meininkiä kyllä. En rentoutuisi jos lomailla pitäisi.
Joidenkuiden sitä on aivan pakko päästä pätemään. Miksi ei saisi miettiä kahta erilaista kohdetta? Mitä sinun nyt oikein pitäisi käsittää "alkuasetelmasta"? Miksi minun olisi pitänyt kertoa "mitä haen lomakohteelta"? Onko minun jotenkin pakko harkita kahta samanlaista kohdetta? Enpä ole tullut ajatelleeksikaan! Ilmeisesti olisi pitänyt laittaa kaksi ketjua, toinen Balista ja toinen Bahamasta.
Ensin väniset, ettei tähän voi mitenkään vastata. Ja sen jälkeen vastaat. Kerroit, mitä kokemuksia sinulla on näistä paikoista. Kiitokset, näköjään se oli sittenkin ihan mahdollista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö noihin kohteisiin kannattaisi mennä ennemmin talvella?
Mielelläni lukisin tästäkin kokemuksia. Sesongin ulkopuolella on edullisempaa ja väljempää, mutta onko silloin sää ihan mahdoton tai kaikki kiinni?
Olen lukenut, että Balilla on nykyään meri roskainen ja saastunut. Pitääkö paikkansa?
Chicago Iidan blogista olen lukenut Bahamasta matkakohteena, oli käymässä Nassaussa ja sen paikan tyrmäsi ainakin täysin.
Bali oli ihan jees, varsinkin nusa dua.
Henkilökohtaisesti tykkäsin karibiasta esim abc-saaristäa enemmän.