Jos saisit just nyt lapsen...
Minkä nimen antaisit? Kerro sekä tytön että pojan nimi, ja jos haluat niin muiden lastesi nimet :P
Kommentit (47)
Lilja tai Leevi.
Esikoinen on Eela.
Varmaankin Eino. Kolme poikaa on jo, joten en usko, että ikinä enää lapsia tulee :D Tytöille olisi niin paljon ihania nimiä, mutta sanon nyt että tytöstä tulisi Iida.
Ja poikani ovat siis Onni, Emil ja Aatu.
Elsa, niin kuin edesmennyt mummini. Harmittaa tosin, että kyseinen nimi vaikuttaa olevan jonkinnäköinen muotinimi nykyään.
En kerro, koska saisin kaksoset ja niille tulis niin erikoiset nimet, että toista ei varmaan edes hyväksyttäisi. Olen vela enkä aio saada näitä lapsia, mutta olen toki miettinyt nimet valmiiksi :D
Yksi lapsi löytyy, Venla nimeltään. Tytöstä tulisi Hilla tai Lilja, vaikea päättää kumpi. Pojalle on vaikeampi keksiä nimeä, Leo tai Elias näin äkkiseltään tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En kerro, koska saisin kaksoset ja niille tulis niin erikoiset nimet, että toista ei varmaan edes hyväksyttäisi. Olen vela enkä aio saada näitä lapsia, mutta olen toki miettinyt nimet valmiiksi :D
Kuulostaa et sanoit, että varmasti tulee kaksoset. 😯😯
Jaa-a. Meillä on jo neljä poikaa :D voisi olla hankala keksiä viidennelle nimeä... Tyttönimikin on jokaisen kohdalla ollut eri. Nyt tyttö olisi ehkäpä Aurora. En ole sinänsä koskaan pitänyt nimestä, mutta olen pari vuotta sitten nähnyt oudon unen ja siinä tuli tunne, että sen pitäisi olla Aurora. Poika voisi olla Eevert :)
Sandra ja Vinski. Mut ikä kolkuttaa jo reilusti yli neljänkymmenen, kolme jo olemassaolevaa lasta ja kuopuskin jo yhdeksän vee. Joten mielikuvituslapsiksi jäävät nämä.
Meillä on neljä lasta: Elias, Alvar, Lilia ja Viena. Tuskin enää lapsia tulee, mutta jos tulisi niin Oskari tai Minea.
Anna tai Emil. Molemmat mun edesmenneiltä iso-/ isoisovanhemmilta, samoin kuin esikoisen nimi, Edla.
En antaisi mitään, koska tekisin abortin. En ole vielä valmis äidiksi.
Sanna ja Sakari.