Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän kohta 40 vuotta. Miksi minun pitäisi järjestää "kemut?"

Vierailija
14.05.2016 |

Siinä ei ole mun mielestä mitään juhlittavaa, joten lähden "karkuun." Eli en ole silloin kotona... Miksi ylipäätään pitää juhlia jotain pyöreitä vuosia?! Kun täytin 30 vuotta, niin sukulaiset olivat oven takana. Olin silloin aika yllättynyt, koska en ollut mitenkään varautunut kyseisen asian takia. Enkä ollut kutsunut ketään kahville..... Joten WTF?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän seuraavaksi 40 enkä kyllä ole ajatellutkaan järjestää mitään kemuja.

Vierailija
2/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Nauti päivästä omalla tavallasi, mitä ikinä se onkaan. Vaikka yksin dayspa +ruoat kylpylässä, leffailta kaverin kanssa, kaupunkiloma Euroopassa tms.. Iloista syntymäpäivää jo etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi järjestää. Itse en todellakaan järkännyt, nautittiin viikonlopusta yhdessä miehen kanssa aivan ykköskonsertissa ja pienellä autoajelulla kivoihin paikkoihin viinejä maistelemaan ja maisemia ihailemaan. Ihan täydellistä verrattuna johonkin kakkukahveihin tai vähän nolostuttaviin "kuvia vuosien varrelta" -juhliin.

Vierailija
4/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaikki halua juhlia, ei ole pakko. Itse taas juhlin joka vuosi, välivuodet pienemmällä porukalla ja pyöreät isosti, ystäväporukalla siis. Vuoden päästä täytän 40, todellakin aion sitä juhlistaa.

Vierailija
5/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuohon ikään mennessä osaa muodostaa omia mielipiteitä, niin tuskin osaat myöhemminkään, eli järjestä vaan jos muut on sitä mieltä.

Vierailija
6/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien mielestä juhlat ovat mukavia. On kiva tavata tuttuja, vaihtaa kuulumisia, pukeutua vähän paremmin, saada hyvää syötävää ja pitää hauskaa. Häät ja synttärit antavat kaikelle tuolle hyvän syyn. 

Juhlat voi järjestää niin monella tavalla: nyyttärit isolle joukolle, grillibileet, illalliset pienelle porukalle ... Niiden ei tarvitse viedä kukkaroa miinukselle, ystävien kesken voidaan jakaa kustannuksia. 

Synttäörisankarina on kiva tulla muistetuksi, olla päivän verran sankari. 

Mutta jos juhlat ovat sinusta vastenmielinen ajatus, älä järkkää juhlia. Sinun juhlasi, sinun tapasi juhlia. Kyllä sitä jo nelikymppisenä pitää osata antaa piutpaut sille mitä muut ajattelevat. 

Onneksi olkoon!

Vierailija
7/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on ihania, mutta ei niitä ole pakko järjestää. Menetkö kuitenkin mielelläsi muiden kemuihin? Tässäkin olisi mukava jos vähän mietittäis vastavuoroisuutta. Itse tykkään järjestää bileitä ja myös mielelläni menisin muiden järjestämiin. Useimmat eivät vaan niitä viitsi järjestää.

Vierailija
8/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne isot juhlat järjestetä vasta viiskymppisenä? Mitä sitä noita välivuosikymmeniä juhlimaan isommasti, ellei halua rohmuta lahjoja. :D 

Vierailija
9/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan muutenkin kaikkia juhlia. Ap

Vierailija
10/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat on ihania, mutta ei niitä ole pakko järjestää. Menetkö kuitenkin mielelläsi muiden kemuihin? Tässäkin olisi mukava jos vähän mietittäis vastavuoroisuutta. Itse tykkään järjestää bileitä ja myös mielelläni menisin muiden järjestämiin. Useimmat eivät vaan niitä viitsi järjestää.

Törkeää etteivät sinulle viitsi järjestää juhlia! 

Vierailija
11/11 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän tänävuonna 50(mies), ja lähdemme etelään synttäreiden ajaksi.

vaimolle sanoin, että jos vihjaatkaan hotlassa synttäreistäni, niin loma loppuu siihen ja valehtelen oppaalle, että vanhempani on kuollut, minun on päästävä välittömästi suomeen.

en ole juhlaihmisiä, enkä voi sietää tilannetta, jossa olen huomion keskipisteenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi