Näin ainakin 50 vuotiaalta näyttävän naisen, jolla oli sellaise "revityt farkut"
Näytti tosi hassulta. Mieleatäni sopivat vain teineille.
Kommentit (10)
No sittenhän sinä varmaan et viiskymppisenä pukeudu sellaisiin. Etkä mihinkään, mikä jonkun toisen mielestä saattaa näyttää hassulta tai sopimattomalta. Eli mihin? Mikä miellyttää kaikkia?
Se olin varmaan minä. Pukeudun miten huvittaa :)
Teini-iän kakkosaalto tuleekin siinä 50+ iässä 😈
Parasta se yli viisikymppisten on vain popliinitakkia ja Martta -kenkiä yllensä vetää . Jos oikein haluaa hienostella niin valkoinen pienilierinen hattu päähän. Ei sitä ikäihmisten sovi hurvitella nuorisomuodissa. Hyi sentään.
entäs napapaidat ja flarefarkut 50v:llä?
Mites napapaidat läskillä nuorella naisella? Todella kaunista....
Täytän ensi vuonna 50 ja päällä reikäiset farkut... ostettu ihan ehjinä ja uusina mutta käytössä hiutunut noita muodikkaita repeämiä. Käytän tosin vain pihahommissa.
No pidäpä hauskaa maripaidassasi ja nudekengissäsi, jalassa siistit suorat housut ja kädessä merkkilaukku. Minua ei sinun pukeutumisesi hetkauta, jätä sinäkin minun pillifarkkuni ruotimatta.
Okei. Onko muita vaatteita tai asusteita, joissa on mielestäsi ikäraja? Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta viisikymppinen nainen pukeutuu juuri kuten itse haluaa