Mistä tsemppiä laihdutukseen?
Tavoitepainoon vielä hieman yli 12 kiloa. Nyt laihdutustahti on hidastunut ja painoa tippuu enää kilo kuukaudessa. Syömisistä en enää uskalla nipistää, liikun mielestäni jo nyt sopivasti (eikä enemmälle olisi aikaakaan...).
Kokeilin muutamaa kivaa paitaani tänään ja liian pieniähän ne edelleen olivat. Meinasi tulla itku. Täksi kesäksi en pääse "kesäkuntoon". Mistä saa voimaa tähän hommaan kun tuntuu että motivaatio on mennyt? Aika hyvin olen jaksanut tähän asti, mutta nyt koko homma puuduttaa.
Yritän ajatella, että kokoajanhan tässä paino putoaa, mutta ei se kauheasti lohduta kun peilistä katsoo takaisin kasa selluliittiä :( :(
Kommentit (2)
Miten te jaksatte noita laihdutusjuttuja? Minä olen 33v enkä ole päivääkään elämästäni ollut millään laihdutuskuurilla ja aina olen ollut hoikka tai normaalipainoinen. Syön kaikkea mitä mieli tekee ja liikun silloin tällöin.
Minä lomailen laihduttamisesta mutta pidän yllä saavutettua painoa muun muassa syömällä kasviksia, hedelmiä ja marjoja ainakin sen puoli kiloa.