Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys raudasta,

23.02.2006 |

mutta kysympä kumminkin jos joku sattuisi tietämään.

Eli minulla on hemppa laskenut 95 ja olen syönyt viikon Obsidania tupla annoksella. Nyt tekisi mieli ostaa lisäksi luontaistuotekaupasta tuota paljon kehuttua kreuterblutsaft nimistä nestemäistä rautavalmistetta.

Eli saako näitä kahta rautavalmistetta syödä yhtä aikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko mitään järkeä syödä niitä yhtäaikaa. Mulla on itselläkin ollut tosi matala hb ja just tuolla " yrttijuomalla" sain se nousemaan korkeammalle kuin koskaan. Eli luulisin kyllä, että se pelkästään riittää:) Ei luulisi kuitenkaan liiankaan olevan hyvästä.

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulle sanottiin viimeks maanantaina neuvolassa. Hemppa oli laskenut ja sanoin kyllä jo oma-alottaisesti juoneeni tota kreuterblutsaftia. Noh, tää täti meinas, ettei sitä enää suositella raskaana oleville. Saattaa kuulemma olla munuaistoksista (tää tätsy mulle suomensi et munuaisille haitallista, hmm, sitä se on ku on nuori odottava, kyl mäkin nyt jotain tajuun ;)) Enpä sit tiedä, ei varmaan kovin vaarallista, ku se silti sano, et ei kai siitä mitään haittaa ole ollut, vaikka ootkin ottanut. Ainakin Retafer on ankeeta, maha ihan sekaisin ja sellanen kuvotus vähän väliä, mut syön ku käskettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli esikoista odottaessa hemppa matalalla ja neuvolan terkka suositteli mulle tuota kräuterblutsaftia. suhtaudun itse skeptisesti luontaistuotteisiin ja soitin hyksin teratologiseen tietopalveluun ja kysyin tuosta yrttijuomasta. ja kuulemma saa juoda. tämä tieto siis syksyltä 2004.

ja muistelisin että söin matrifolin-rautatabletteja ja kräuter-mehua samaan aikaan.

jos haluat olla varma, niin soita sinne teratologiseen tietopalveluun.

---

Teratologinen tietopalvelu on koko maan kattava maksuton puhelinpalvelu. Yhteyttä voivat ottaa raskautta suunnittelevat tai jo lasta odottavat vanhemmat, terveydenhoitohenkilökunta, apteekit ja terveydenhuollon viranomaiset. Palvelun tärkeimpiä tehtäviä on sikiövaurioiden ennaltaehkäisy.

Teratologinen tietopalvelu, puh. (09) 471 76500

Kyselyihin vastataan arkisin klo 9-12

http://www.hus.fi/default.asp?path=1;28;824;2049;2265;2260;3437

Vierailija
4/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen raskauden aikana hemppa oli tosi alhaalla enkä saanut sitä kräuterblutsaftilla liikahtamaan yhtään ylöspäin joten jouduin turvautumaan ns." tavalliseen" rautaan eli obsidaniin joka aiheutti lieviä vatsakipuja etc. mutta hemoglobini nousi sentään vähän. Neuvolasta suositeltiin sitten jatkamaan molempia synnytykseen asti.

Nyt tein niinpäin että nostin hempan obsidanilla ensiksi ja sitten yritin pitää sen kräuterblutsaftilla ylhäällä, mutta ikäväkyllä ei onnistunut ja nyt on tasan viikko aikaa LA:aan ja obsidanilla mennään.

Mutta siis ainakin helsingissä koskelan äitiysneuvolasta neuvotaan näin..

Vierailija
5/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin jo ostamassa tuota yrttijuomaa ja koitan saada hempan näillä nousemaan.

Kyllä tuo Obsidan melkoisia vatsa kipuja aiheuttaa et mieluummin jatkossa käyttäisin tuota nestemmäistä ylläpitoon jos siitä nyt apua sitten tuntuu olevan...

mocca 31+5