Miksi naisille on niin kova paikka myöntää, että heidän sukupuolielimensä ovat paljon epähygienisemmät kuin miesten?
Johtuukohan tästä se, että naiset ovat "ulkoisesti" siistimpiä ja nalkuttavat täydestä roskiksesta, joka olisi pitänyt viedä jo pois? Kun syvällä sisimmässään tietävät, että heidän vuotava alapää on niin epähygieeninen.
Kommentit (44)
"Kova paikka myöntää" - täh? Minulta ei koskaan ole edes kyselty tuollaisia.
Ei ole kyllä tullut vastaan tilannetta missä asia pitäisi myöntää tai kiistää.
Missä tää asia nyt pitäis myöntää? Mennä torille ja huutaa? Kirjoittaa lehteen? Ja miten tää naisten myöntämättömyys sun elämääs haittaa?
Ja miten tätä asiaa nyt edes on tutkittu? Onko se ihan varmaa, että naisten alapää on epähygieenisempi? Vai onko tää vaan jotain sun omaa mutua?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse miehenä koen asian enemmän niin päin että ei ne sukuelimet sinänsä ole epähygieenisiä. Käsittääkseni naiset ovat keskimäärin ahkerampia stressaamaan noista alapään hygienia-asioista kuin miehet, vaikka kyllä jotkut miehetkin puunaavat sitä heppiään kloriitilla kuin viimeistä päivää.
Repesin tälle. Rakastan tätä palstaa! :D
Riippuu hygieniasta. Itse pesen alapääni joka vessakäynnin jälkee, ihansama mitä sieltä tulee mutta pesen joka kerta, paljo kivempi ku voi nykästä housut nilkkaan ja antaa miehen paukuttaa, eikä tarvi miettiä haiseekohan se kalafileelle.. Joo tarvi kenenkää ruikuttaa että ei sitä liikaa saa pestä. Minä hoidan oman rämpsäni ja tähteni Itse ja niin usein kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
"Kova paikka myöntää" - täh? Minulta ei koskaan ole edes kyselty tuollaisia.
Siis tämä oli lassukkafoorumeilla vakioaihe joskus pari vuotta sitten, joku onneton jonne lukenut nyt vasta ja tulee heti kertomaan mammoille innoissaan.
Niillä lassukkafoorumeilla muuten tämä aihe meni aina ja joka kerta siihen, että alettiin lassukoiden kesken haaveilla miten ihanaa olisi imeä oikein kovaa, sykkivää, puhdasta kyrpää miesten kesken..... :)
Vierailija kirjoitti:
Niillä lassukkafoorumeilla muuten tämä aihe meni aina ja joka kerta siihen, että alettiin lassukoiden kesken haaveilla miten ihanaa olisi imeä oikein kovaa, sykkivää, puhdasta kyrpää miesten kesken..... :)
Tämä ei yllätä yhtään.
Homous haisee ja kauas lassukoista.
M34
Kenties sukupuolitauti tai tulehdus tekee alapäästä aidosti epähygieenisen. Tai pelkkä peseytymättömyys.
😂
Mä en myönnä enkä kiistä mitään.
En ole epähygieninen, eikä myöskään mieheni. Ihan osataan kumpikin peseytyä.
Vähän kuin väittäisit, että kaikkien ihmisten suut ovat epähygienisiä kun on sylkeäkin ja kaikkea. Ja sisältä ne ihmiset vasta epähygienisiä onkin 😷. Aatella. Suoletkin täynnä paskaa.
Mut ne roskat täytyy kyllä viedä 😑.
Ööö... naisen alapää on paljon hygieenisempi. Meillä on luonnon oma puhdistusmekanismi ja lisäksi laiset pyyhkii vessassa käynnin jälkeen. Miehillä taas sissijuustoa kerääntyy ja heppiä ei pyyhkäistä pissan jälkeen ja viimeinen tippa kuivuu housuihin ja sitä vasten se muna hautoo ja hankaa.
Tämä on vaikeaa ymmärtää naiset ympärileikkauttavat poikiaan, koska se on hygieenista.
Vuotava vulva taas in pyhä ja ne tekee väärin kuin tyttöjä leikkaavat.
Poikien leikkaaminen on puhtautta, tyttöjen ei.
On se silti paljon mielenkiintoisempi värkki.
T
. Mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikeaa ymmärtää naiset ympärileikkauttavat poikiaan, koska se on hygieenista.
Vuotava vulva taas in pyhä ja ne tekee väärin kuin tyttöjä leikkaavat.
Poikien leikkaaminen on puhtautta, tyttöjen ei.
No tuo pakkomielle miesten ympärileikkauksen hygieenisyydestä on lähinnä yhdysvaltalainen ilmiö. Suomessa käydään suihkussa.
Vaikee myöntää? Jepjep...
Mulla ainakin pillu hikoaa ja vuotaa valkovuotoo ja menkka verta. Ja on kyllä aika rasittavaa joskus..hyh
Mutta onneksi voin pestä pilluni ja vaihtaa alushousut joka päivä.
No römpsää ei tarvi kenenkään nuolla tai haistella. Oli miten pesty vaan, niin kyllä se vaan maistuu pahalle, se mitä sieltä valuu niin se on kamalaa. Muttei todellakaan mitään siihen verrattuna miltä miesten sperma haisee ja maistuu. Terv bi-nainen useammasta römpsästä ja pippelistä kokemus
Vierailija kirjoitti:
On se silti paljon mielenkiintoisempi värkki.
T
. Mies
Oot nähnyt? En usko.
Hmm. Itse miehenä koen asian enemmän niin päin että ei ne sukuelimet sinänsä ole epähygieenisiä. Käsittääkseni naiset ovat keskimäärin ahkerampia stressaamaan noista alapään hygienia-asioista kuin miehet, vaikka kyllä jotkut miehetkin puunaavat sitä heppiään kloriitilla kuin viimeistä päivää.