Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysvauva tulossa, kolmas! Kauhu!!

Vierailija
11.05.2016 |

Meillä 1 ja 2-vuotiaat. Just palasin töihin. Kaikki sujunut vihdoin hyvin. Vauvavuosi oli itkua ja nyt lähinnä tappelevat keskenään. Aika rankkaa kuitenkin edelleen.. Katkonaisia öitä yms.. No, nyt selvisi, että olen yli 16 viikolla raskaana!!! Ollaan miehen kanssa ihan shokissa. Olen syönyt pillereitä.. Miten tästä selviää??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ne isommat ainakin osan aikaa päiväkodissa jos mitään muutakaan tukiverkkoa ei ole. Kyllä se siitä.

Meillä kaks isointa alko leikkiä keskenään kun pienempi täytti 2v, siitä homma helpottui ihan älyttömästi kun viihdyttivät toinen toistaan.

Vierailija
2/5 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selviätte. Rankkaa voi olla mutta hakekaa apua kun vauva syntyy. Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selviää. Teillä on rutiinit hallussa ja kaikki tarvikkeet. Pyydä kunnalta kotiavustaja tai vaadi kunnalta kotiapua.

Vierailija
4/5 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kahdessa jo hirveä työ. Yhteistä aikaa tosi vähän. Ovat todella villejä ja temperamenttisia... Tosi haastavaa saada lähes koskaan molempia mihinkään hoitoon (ilman, että välimatkaa hoitopaikoilla 200km).. Voidaankohan me saada jotain apua? Tukiperhettä tms.. Ajatus jo kauhistuttaa.. Nyt onneksi vähän isompi ikäero.

Kiitos tsempeistä!

Tuntuu, että aikaa sopeutua on niin vähän! Meillä on pieni makkari ja lapsilla omat pienet huoneet.. Mihin edes saadaan pinnasänky 😓 Ei saada lisää lainaa, eli ainoa vaihtoehto on myydä ja muuttaa kauemmas.. Mutta päiväkoti on ihana. Ja miten turvaistuimet mahtuu? Autokin vaihtoon?? Töissä just olis projekti joka yli vuoden...Ahdistaaaaa.

Ap

Vierailija
5/5 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa mitä meidän suhteelle käy. Nyt kaikki olis balanssissa viimein... Ollaan saatu lapsille vasta rytmi.. Lisäks mulla liian pieni vatsa & vähänlaisesti lapsivettä, niin en edes tiedä mitä siitä voi seurata. Yleensä olen rauhallinen, mutta nyt vaan itkettää.... Koko elämä on mennyt näin, aina kun kaikki on täydellistä tulee joku pommi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi