Mitä hyötyä on mennä töihin, jos raha ei kiinnosta?
Kommentit (13)
Oon harrastanut paljon seksiä työpaikalla. Ijan mielissäni menen aina aamulla jos saisi jotain uutta.
Mulle työssäkäynti on rutiini. Se on jotain jolla täytän tyhjät päivät, jotain jonka takia aamulla on syy herätä.
Jotkut pitävät työstään niin paljon, että tekevät sitä vaikka eivät rahaa tarvitsisikaan. Kuten Kimi Räikkönen.
jos raha ei kiinnosta, niin silloin ei vissiin tarvitse sitten nostaa sossutukiakaan
Vierailija kirjoitti:
jos raha ei kiinnosta, niin silloin ei vissiin tarvitse sitten nostaa sossutukiakaan
Anteeksi, siis ylimääräinen raha. Sossurahet kyllä riittävät elämiseen.
Joillekin se voi olla sosiaalisen vuorovaikutuksen kehittämistä, itsensä haastamista, uusien asioiden oppimista, velvollisuuden tunnon oppimista, itsensä ja taitojensa ylittämistä joka päivä. Ihan mitä vaan. Se on se hyöty. Esimerkiksi.
Jos ei raha eikä työ kiinnosta, niin ei mikään. Siinä se. Loput voitkin sitten itse hoitaa miten haluat. Elämä on, valitettavasti.
Ihmiset tekevät myös vapaaehtoistyötä, josta ei yleensä makseta palkkaa.
Koska asioiden tekeminen ja saavuttaminen tuottaa mielihyvää.
Mitä hyötyä on mennä töihin, jos asuu Sääntö-Suomessa jossa rahalla ei voi kuitenkaan tehdä mitään oikeasti kiinnostavaa, ja sen minimirahan, jolla pystyy elämänsyrjässä kiikkumaan, saa kuitenkin sosiaaliturvana?
Ellei sitten säästä poismuuttoa varten...
Eihän siitä olekaan mitään hyötyä. On pelkästään hyvä, jos työpaikan saa joku sellainen, jota työnteko kiinnostaa.
Näille loisille pitäisi tehdä joukkopoisto.
Vierailija kirjoitti:
Mulle työssäkäynti on rutiini. Se on jotain jolla täytän tyhjät päivät, jotain jonka takia aamulla on syy herätä.
Hanki elämä
Voit tehdä jonkun päivän paremmaksi, mutta eipä siinä paljoa muuta hyötyä olekaan.