Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin käyttäjille kysymys

Vierailija
09.05.2016 |

Pidättekö äänet päällä, eli tuleeko pimputus puhelimeen kun saatte viestin tai matchin? Vastaa myös että oletko mies vai nainen. Siellä tapaamani mies vastasi usean päivän kuluttua mun viestiin ja puheeksi tuli että miksi niin. Ei kuulemma ole äänet päällä eikä käy siellä edes usein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ääniä päällä, enkä käy siellä päivittäin.

Tietysti jollekin tosi kiinnostavalle vastailen nopeasti, mutta muille joo voi mennä useampi päivä helposti.

Nainen 24v

Vierailija
2/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äänet päällä, mutta näytölle ilmestyy aina ilmoitus kun joku on lähettänyt viestin. Ja tämä tapahtuu vaikka en olisi edes kirjautunut palveluun sillä hetkellä. Joten olen kyllä tietoinen kun viestejä on tullut.

Yleensä en vain vastaa niille heti joista en ole kiinnostunut.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on äänet päällä ja on ollut usampikin viikko että joka päivä oon saanut pano kamun sieltä. piti nyt vähän isompi äitien päivälahja laittaa, kun poikani on ollut siellä yötä melkein joka yö nyt keväällä.

Vierailija
4/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli äijä siis tod näk näki viestini, muttei ilmeisesti sitten tarpeeksi kiinnostunut vastatakseen heti.

-ap

Vierailija
5/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ääniä päällä, enkä käy siellä päivittäin.

Tietysti jollekin tosi kiinnostavalle vastailen nopeasti, mutta muille joo voi mennä useampi päivä helposti.

Nainen 24v

Minkä takia sä painat sydäntä jos ne ei ole tosi kiinnostavia? Itse kun olen reilu 10 vuotta vanhempi kuin sinä niin ehkä mä sitten käytän tinderiäkin eri tavalla

-ap

Vierailija
6/6 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vielä tinderöijiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä