Opelle kuvamuki
Oikeesti, kävin ystävälläni illalla kahvilla niin hän näytti kun oli tilannut ifolorilta opelle ja luokan avustajalle kuvamukit lapsensa kuvalla. Olin niin hölmistynyt että en osannut sanoa yhtään mitään asiasta. Meinaakohan että ope laittaa sen kirjahyllyyn kotona. Itse ostan jos ostan ruusun tms
Kommentit (14)
Ohhoh. En ikinä antaisi opelle mitään muuta kuin käyttöön menevää tavaraa/kukkia/syötävää. Nämä eivät jää nurkkiin pyörimään
Vitsi mikä kauhu ois jos ope sais 25 mukia joka kevät..
Oh dear... vähän niin kuin sais töitä kotiin. Joku yhteislahja koko luokalta (hierontalahjakortti tms) olis varmaan kaikkein paras.
Joo se oma pikku "puppe" ei välttämättä oo sen open pitkin puppe.. Hohhoh
Opettajana en voisi kuvitella katselevani kersojen pärstiä vielä kotona, parempi olla antamatta mitään. Kohta se on ohi tältä keväältä :-)
Käyttäisin läpällä opehuoneessa kahvimukina 😂
Oikeesti mistä näitä vanhempia tulee?
T. Ope
Vierailija kirjoitti:
Oh dear... vähän niin kuin sais töitä kotiin. Joku yhteislahja koko luokalta (hierontalahjakortti tms) olis varmaan kaikkein paras.
Ei sekään ole hyvä. Viime vuonna taisi joku mamma tulla oikein iltalehteenkin vinkumaan kuinka on väärin, että opettaja sai oppilailta liian kalliin yhteislahjan.
Tosi kiva idea! Mikäs olisi sen parempi lahja muistuttamaan juuri siitä lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva idea! Mikäs olisi sen parempi lahja muistuttamaan juuri siitä lapsesta.
Niistä voisivat opet ja avustajat tehdä jossain vaiheessa muki museon?
Toivottavasti ope ottaa sen mukin luokkaan ja aina hörppäisee välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ala-aste kestää kuusi vuotta niin ei yhdellä opella ole niin monta luokkaa uransa aikana kuitenkaan, että mukeja riittäisi varastoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ala-aste kestää kuusi vuotta niin ei yhdellä opella ole niin monta luokkaa uransa aikana kuitenkaan, että mukeja riittäisi varastoksi asti.
Jos luokassa 20 oppilasta ja jokainen antaa joka kevät kuvamukin niin kyllä niistä jo melkein museon saa.. Puhumattakaan siitä et jokaisella opella elämänsä aikana varmaan aika monta omaa luokkaa.
No, ei se täysin laho idea ole, mutta voisi olla esim. luokkakuvasta tehty ja voisin käyttää sitä työpaikan kahvimukina sen ajan, kun ko. luokkaa opettaisin. Mä olen niin avarakatseinen, etten nyt roskiin heittäisi mukia yhden lapsen kuvallakaan ja voisinpa sitä kotona käyttää, kun meillä on tsiljoona rumaa mukia, että ei se nyt niin väliä, onko kyljessä kuva vai typerä vitsi vai jotain muuta. Käyttömukejahan nuo on.
Hahaha :D